Senterlegene

Åsane Senter 42 5116 Ulset

Siste vurderinger av behandlere ved Senterlegene

Personlig og hyggelig

Lege: Kjell Jarl Hjelle Skrevet

Vært fastlegen min så lenge jeg kan huske. Alltid imøtekommende og hyggelig. Kunnskapsrik og betryggende når det kommer til helsefaglige spørsmål. Anbefales.

Hyggelig, lyttende og kunnskapsrik

Lege: Preben Alvær Slaatten Skrevet

Jeg er ganske overrasket over den negative kritikken som Slaaten har fått. Riktignok har jeg bare vært hos han en gang, men det samme gjelder de fleste som er misfornøyd. Han er veldig grei å diskutere med. Stiller fornuftige spørsmål og forklarte godt. Lytter også til det jeg sier. Litt større forsinkelser enn det jeg er vant, er det eneste som trekker ned. Men totalt sett har jeg et godt inntrykk.

Empatisk, medmenneskelig og faglig dyktig

Lege: Kjell Jarl Hjelle Skrevet

Jeg er svært fornøyd med denne legen. Han er interessert og anerkjennende og stiller viktige spørsmål for å få mest mulig innsikt før han konkluderer. Han er genuint interessert i alle problemstillinger jeg har kommet med som pasient, tenårings-og småbarnsforelder, over flere år. Dersom han ikke vet råd, så undersøker han på eget initiativ enten i timen og/eller i etterkant av timen, og følger dette opp videre.
En super lege/støttespiller for meg og mine!

Kunnskapsrik

Lege: Kjell Jarl Hjelle Skrevet

Fornøyd etter å ha brukt han i nær 20 år og har følt jeg har fått riktig behandling.. Har ikke planer om å skifte lege, til orientering så bruker hele familien han.

Hyggelig og flink med barn

Lege: Preben Alvær Slaatten Skrevet

Vanlig fastlege er i permisjon, så min sønn fikk time hos Preben. Var litt spent mtp dårlige tilbakemeldinger her, men inntrykket var veldig positivt. Måtte vente ganske lenge, men det så jeg alle de andre måtte den dagen. Var veldig hyggelig og særdeles flink med barn. Tok seg god tid og forklarte nøye.