Senterlegene

Åsane Senter 42 5116 Ulset

Siste vurderinger av behandlere ved Senterlegene

Sikkert veldig god lege hvis du snakker polsk

Lege: Magdalena Marta Putyra-Lesniak Skrevet

Umulig å få time, snakker og skriver for dårlig norsk, ingen tilbakemeldinger. jeg føler meg ikke ivaretatt og hun skjønner ikke hva jeg sier. Pluss for hyggelig kontordame, men igjen: språket er viktig! Ikke OK å være på et legesenter hvor alle snakker morsmålet sitt seg i mellom.

Ikke til å anbefale

Lege: Magdalena Marta Putyra-Lesniak Skrevet

Ikke så lett å kommunisere med ettersom norskunnskapene er veldig begrenset. Da jeg var der misforstod hun hva jeg sa og feil noterte eller ikke forstod hva jeg sa i det heletatt. Ikke en betryggende følelse for en som skulle inn på første svangerskapskontroll med første barnet. Fikk ingen form for informasjon, jeg fikk vite st jeg var gravid og det visste jeg jo allerede. Resepsjonistene måtte rette opp i feilene som legen hadde begått.

Svært vanskelig å få kontakt med

Lege: Kjell Jarl Hjelle Skrevet

Svært vanskelig å få tak i lege / sekretær. Har også ved to anledninger måttet vente flere dager før jeg blir tildelt time som er bestilt via nett.
Har nå ventet 8 dager uten å få tildelt time, når jeg forsøker å ringe er det ingen som svarer telefonen. Dette er ikke godt nok.
Lege er forsåvidt ok når en først får time tildelt. Sekretær er veldig hyggelig, men dette hjelper lite når de ikke er tilgjengelig.

Dyktig, men som å snakke til en vegg

Lege: Kjell Jarl Hjelle Skrevet

Sekretæren er imøtekommende, ofte tilgjengelig og jeg får time samme dag.
Ventetiden er bra og legen er dyktig, men virker som han er lei jobben sin.
Hver time blir jeg bare møtt med et surt ''hei''
Han glor inni skjermen mens du snakker om ka du trenger hjelp til, og han svarer sjeldent, han sier ''det må du vite'' og jeg må alltid komme med forslag om ka som må gjøres.

Fantastisk forståelsesfull person , veldig enkel å prate med.Føler han forstår min sitvasjon veldig godt.

Lege: Kjell Jarl Hjelle Skrevet

Veldig hyggelig kontordame , flink til å informere legen dersom det er ønskelig. dersom det er ytterst behov for å snx med legen på dagen , lar dette seg som oftes gjøres. Veldig flink med å sende ut resepter som blir bestilt samme dag .Tar ting alvorlig når det er behov for det . Lett å få kontakt med legekontoret . Til tider er kontoret stengt tidlige enn den anngitte tiden , men har da fått hjelp med resept fra annen lege på samme sted Jeg har full tilitt til både lege og sekretæren hans

Har jevlig kontakt med kontoret .