Klubbgaten Legesenter AS

Klubbgaten 1 4013 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Klubbgaten Legesenter AS

Empatisk og møtekommende

Lege: Dan Erik Aronsson Skrevet

Har hat veldig god opplevelser med denne legen. Har tatt i mot meg på kort varsel og hører på det jeg har og si, men er ikke redd for å gi tilbakemelding om hva jeg kan gjøre for å faktisk bli bedre og det har hjulpet meg i senere tid med helsen.

Veldig fornøyd.

Beste legen jeg har hatt i stvg.

Lege: Dan Erik Aronsson Skrevet

Super dyktig, tilstedeværende og lyttende. Beste legen jeg har hatt mens jeg bodde i Stavanger. Anbefales på det varmeste.

Flink, lege som lytter

Lege: Dan Erik Aronsson Skrevet

Flink lege som lytter og tar pasienten på alvor. Føler deg sett og hørt. Gir gode råd og bruker tiden vi har til rådighet fornuftig. Snakker slik at jeg forstår hva ha mener og bruker ikke medisinsk fagspråk.

Flink lege

Lege: Dan Erik Aronsson Skrevet

Dyktig lege som tar ting på alvor og ønsker det beste for pasientene sine. Opplever at han bruker god tid og tar ting på alvor.

Elendig

Lege: Anne Maria Theresia Eyting Aronsson Skrevet

Dette legesenteret er utrolig dårlig styrt. Det er nærmest umulig å få tak i dem på telefon, og enda vanskeligere å få en time. Det er alltid 45-70 min venting for å komme inn til legen. De som jobber i resepsjonen er sure og lite serviceinnstilte. Lokalene fremstår gamle og utdaterte, lite renslige og veldig trange. Dersom du har barnevogn er dette et mareritt.
Når man endelig kommer inn til Anne, fremstår hun kunnskapsrik, men bærer preg av et tidspress og avslutter gjerne før man har fått svar på alle spørsmål. Jeg bytter nå legesenter, og vil ikke anbefale andre å bruke Klubbgaten legesenter.