Klubbgaten Legesenter AS

Klubbgaten 1 4013 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Klubbgaten Legesenter AS

Arrogant og uinteressert

Lege: Dan Erik Aronsson Skrevet

Jeg opplever at denne legen bagatelliserer plagene mine som bør taes på alvor. Har ikke inntrykk av at han er genuint interessert i mine plager eller medisinfaget. Oppleves som arrogant og uerfaren, noe jeg tenker at er en uheldig kombinasjon.

Safe, knowledgeable and responsive

Lege: Dan Erik Aronsson Skrevet

I’m contented with his service. He is really understanding and listen to your concern very well. He is really commited and responsible towards his job and I never have to wait long to get appointment with him.

Grundig og kunnskapsrik

Lege: Anne Maria Theresia Eyting Aronsson Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med å ha Anne som fastlege. Hun lytter og er til stede, og er effektiv og løsningsorientert.

Fornøyd pasient

Lege: Dan Erik Aronsson Skrevet

Har hatt flere leger, og dette er den første gang jeg har blitt hørt og tatt på alvor. En veldig dyktig lege og er glad for å være hans pasient. Hører på hva du har å si, og virker oppriktig interessert i deg som menneske. Får også rask time og trenger aldri å vente lenge!

En lege som lytter til pasienten

Lege: Anne Maria Theresia Eyting Aronsson Skrevet

Hun lytter interessert og samtaler med deg fra første øyeblikk og går ikke i dekning bak PCen og klaprer på tastaturet mens hun utspør deg som alt for mange leger gjør.
Hun har en konstruktiv vinkling på det som plager deg og gjør tester og utreder tilstanden din før hun bestemmer seg for en behandling som du blir tatt med på og ikke bare får en resept i hånden etter ti minutter.