Klubbgaten Legesenter AS

Klubbgaten 1 4013 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Klubbgaten Legesenter AS

Dyktig lege, men alt for lang ventetid.

Lege: Anne Maria Theresia Eyting Aronsson Skrevet

Anne er veldig dyktig, men jeg opplever hver gang jeg har hatt time at jeg måtte vente over en time for å komme inn. Passer dårlig når man planlegger legebesøket i forhold til jobb, eller når man har med seg små barn. Jeg har måttet bytte lege pga. dette.

Kunnskapsrik og omsorgsfull

Lege: Anne Maria Theresia Eyting Aronsson Skrevet

Anne er utrolig god på pasientmedvirkning og tar alltid pasientens innspill med i totalbetraktningen. Hun evner også å tenke utenfor boksen, til pasientens beste.

uakseptabel ventetid

Lege: Anne Maria Theresia Eyting Aronsson Skrevet

Nå må legen begynne å beregne lengre tid per pasient. Hver eneste gang er det ventetid på 45-70 minutter. Det er uakseptabelt å misbruke andres tid på denne måten.

Uprofesjonelt legekontor

Lege: Anne Maria Theresia Eyting Aronsson Skrevet

Ender opp med å sitte på venterommet i nesten to timer over avtalt tid før jeg til slutt gir opp og går. Total mangel på respekt for andres tid, og ingen kommunikasjon fra noen av de ansatte. Dette har skjedd før og nå ser jeg meg nødt til å bytte lege og komme meg så langt bort fra denne legen og legesenteret som overhodet mulig.

Bästa läkaren med lång väntlista.

Lege: Anne Maria Theresia Eyting Aronsson Skrevet

Väldigt koselig men ändå professionel läkare som tar en på allvar. Mycket lätt att prata med och hjälper en med en gång.