Slemmestad Legesenter

• Allmennlegespesialist og fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Slemmestad Legesenter

Dyktig og kunnskapsrik

Lege: Ivar Fretland Skrevet

Dr.Fretland er en super fastlege som finner tid til sine pasienter og er en god menneskekjenner. Gruer meg til den dagen han blir pensjonist, for en bedre lege finner man ikke.

Trygg😊

Lege: Ivar Fretland Skrevet

Fretland er en veldig flink lyttende og alltid blid og veldig snill og menneskelig,hjelpsom og har alltid tid og gjør en super flott jobb som lege😊😊😊Jeg og mine barn har hatt Fretland som fast lege i mange år ..,det vil bli rart og trist den dagen han ikke lenger vil være min og mine barns fastlege.

Trygg, menneskelig og inkluderende

Lege: Ivar Fretland Skrevet

Har hatt Ivar som fastlege i snart 30 år nå, og har aldri vært inne på tanken på å bytte lege. Han bokstavelig talt reddet livet min en gang, da min forrige lege ikke fant ut hva som feilte meg. Den ekstra prøven han haste-bestilte gjør at jeg i dag, ca. 30 år senere, fremdeles har egne nyrer som fungerer perfekt. Han er menneskelig (ser mennesket) og inkluderende (flink til å forklare årsak og virkning). Håper han holder på i mange år til, selv om han nå nærmer seg pensjonsalder. Ser at noen irriterer seg over ventingen. Har selv ofte ventet 1 time - men jeg vet da at det har vært noen der med et behov som har tatt lengre tid enn det kvarteret som er avsatt. Neste gang kan denne personen være meg selv, så det er helt ok. Ville aldri byttet fastlege, og gruer meg til han pensjonerer seg! Anbefales!

Fantastisk fastlege!

Lege: Ivar Fretland Skrevet

Fretland er vært min fastlege siden jeg var født i 1989! Ville aldri ha byttet han bort. Jeg har flyttet til ny kommune, men beholder han og reiser den 40 minutter lange turen dit for å få hjelp av han. Det er virkelig noe spesielt med en fastlege som har fulgt opp meg siden jeg var barn, som nå følger opp mitt eget barn. Løsningsorientert og har symptati uansett sykdom. Har heldigvis aldri vært alvorlig syk, men alt fra forkjølelse til graviditet har han hjulpet meg veldig med. Andbefales på det sterkeste!

Alltid behjelpelig

Lege: Ivar Fretland Skrevet

Har hatt Ivar som lege i over 20 år,han har ordnet og sørget for at jeg har følt meg trygg på han,håper han aldri gir seg. Har bytta nå nylig fordi jeg har flytta men vurderer å bytte tilbake