Slemmestad Legesenter

• Allmennlegespesialist og fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Slemmestad Legesenter

Bortkastet tid.

Lege: Ivar Fretland Skrevet

Hver gang man kommer til time må man påregne å vente 20-30 min. Tilsynelatende helt uten grunn. Skal man ikke komme inn når man har bestilt time? Eller fylles det opp med mest mulig pasienter? Det er bortkastet tid for meg som kjøper en tjeneste.

Legen er grei nok. Får det man skal ha, ellers så blir msn henvist videre.

Beste legen som finnes!

Lege: Ivar Fretland Skrevet

Har hatt han siden jeg var bebis, og han har alltid hjulpet meg, gitt meg akutt timer når eksemet har blusset opp, henvist meg videre, purret på spesialister og egentlig gjort alt.

Selv om man må vente, så får man god hjelp!

En meget god fastlege

Lege: Ivar Fretland Skrevet

Fretland har vært min fastlege i 26 år. Han er dyktig, lyttende og støttende , ja, klok både faglig og menneskelig. Og han henviser videre ved behov. Om det er forsinkelse så vet jeg at han har tatt vare på forrige pasient også. Mine voksne barn som har flyttet til Oslo og omegn vil fortsette med han som sin lege, som de sier : jeg bytter aldri ut Fretland som min lege, selv om jeg må kjøre langt.

En lege som ser pasienten

Lege: Ivar Fretland Skrevet

Ivar er en lege som ser pasienten, tar seg tid til å lytte og hjelper på best mulig vis. Eneste som kan bli bedre er at det alltid er forsinkelser.

Det er synd at det kun er en Ivar Fretland

Lege: Ivar Fretland Skrevet

Det er synd at det kun er en Ivar Fretland, det er mange som går glipp av en lege som er så omfattende god. Han tar seg tid til å høre, følger opp, henviser og kommer med gode råd. Uten tvil den beste fastlegen jeg har vært borti.

Damene hans er også særs hyggelige, raske og tilgjengelige. Prøver tas raskt og effektivt.

Telefonsvareren er litt kjedelig å høre på når en ringer, og fax som det henvises til er helt utdatert. E-post kontakt vil være en flott forbedring.

Det er ofte forsinkelser, men dette er helt greit. Det indikerer kun at andre får god oppfølging, og vi tilgir dette når vi sitter der.