Slemmestad Legesenter

Boligveien 10 3470 Slemmestad

• Allmennlegespesialist og fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Slemmestad Legesenter

Han er uten tvil den beste legen jeg har hatt.

Lege: Ivar Fretland Skrevet

Han er en lege som har tid til og høre på deg og er utrolig flink. Han har reddet livet mitt en gang, var jeg som kom til han men han undersøkte meg nøye og sendte meg på sykhuset, det reddet meg. Og han har fulgt meg opp hele tiden etterpå, er virkelig glad jeg har han som fastlege.

Flink fastlege !

Lege: Ivar Fretland Skrevet

Fretland er hyggelig og tilstedeværende, og gjør seg ferdig med det han skal, bl.a henvisninger til spesialist etc. Han er flink med barna våre, de har hatt tillit til han fra de var veldig små, og ikke trengt å grue seg for å gå til legen.Vi har fått akutt-time de gangene vi har hatt behov for det. Ser at noen oppfatter han som utdatert og forstår ikke helt hvordan de begrunner dette. Jeg er i helsevesenet selv, og ser stadig dårlig begrunnede henvisninger fra fastleger som vil ha flest mulig pasienter på lista si , og ikke orker å ta jobben med å utrede pasientene i den grad de kan det selv, slik at ikke spesialisthelsetjenesten blir "misbrukt". Slike fastleger blir sikkert oppfattet som både effektive og oppdaterte...

Helt unik

Lege: Ivar Fretland Skrevet

Ekstremt dyktig lege som virkelig lytter til deg som pasient, ekstremt dyktig til å følge opp deg som pasient. Savner virkelig min tidligere fast lege!

En hyggelig mann, men utdatert lege.

Lege: Ivar Fretland Skrevet

Fretland er en hyggelig og snill mann, men som lege er han utdatert og ikke særlig løsningsorientert. Det blir ofte smertestillende og en klapp på skulderen istedenfor tiltak som kan hjelpe på lengere sikt.

En god familielege

Lege: Ivar Fretland Skrevet

Hele familien har dr Fretland som fastlege. Når det gjelder å ivareta våre barn oppleves han som en familielege. Barna får alltid time samme eller neste dag og han ivaretar dem på en svært imøtekommende og god måte.