Legekontoret i Moss

Storgata 41 1531 Moss

Siste vurderinger av behandlere ved Legekontoret i Moss

Savner bedre tilgjengelighet. Kan vente opptil en time på telefon.

Lege: Morten Dag Nilsen Skrevet

Er for lang ventetid for å komme gjennom telefon. Var ikke slik før. Blitt slik siste året. Opplevd å vente bortimot en time. Generelt mer enn ett kvarter før svar.

Utrolig

Lege: Morten Dag Nilsen Skrevet

Hatt legen hele Livet (21år) og alltid fornøyd. Han er utrolig grunneigarane han finner alltid ut hva det er før jeg blir sendt hjem

En dyktig og hyggelig lege.

Lege: Morten Dag Nilsen Skrevet

Har hatt Dr Nilsen som lege i snart 20 år. Alltid profesjonell og imøtekommende, tar oppgaven sin seriøst. Kan anbefale ham! Eneste jeg har å utsette på legekontoret er at det er svært vanskelig å komme igjennom på tlf.

Veldig omtenksom og god lege

Lege: Øyvind Olav Myhre Skrevet

Dr Myhre er en veldig omtenksom, nøye og rettferdig lege, som alltid har lyttet til meg og gitt meg den beste hjelpen. Han har også gode legesekretærer, som gjør en utmerket jobb. Dessverre har jeg måtte bytte lege pga flytting, selv om jeg forsøkte i det lengste å beholde han som fastlege. Et lite minus har vært at kontoret er stengt på tirsdager, og kort åpningstid på fredager.

Flink og forståelsesfull lege!

Lege: Øyvind Olav Myhre Skrevet

Hver gang jeg går til denne legen, føler jeg at jeg blir tatt på alvor og får god oppfølging. Det er også sjelden lang ventetid for å få god hjelp.