Legekontoret i Moss

Storgata 41 1531 Moss

Siste vurderinger av behandlere ved Legekontoret i Moss

En fantastisk lege som bryr seg!

Lege: Morten Dag Nilsen Skrevet

Jeg har hatt gleden av å ha dr.Nilsen som fastlege i over 15 år nå, og etter at han flyttet til Amfisenteret har han til og med fått pene lokaler.

Nilsen tar deg alltid seriøst, og vet han ikke hvordan han kan hjelpe deg tar han å ringer de som kan. Det virker som om han er genuint opptatt av at hans pasienter skal bli behandlet raskt og bra.

Jeg kan på det sterkeste anbefale dr.MD Nilsen hvis du ønsker en lege som bryr seg om hele din helse.

Min beste privatlege.

Lege: Øyvind Olav Myhre Skrevet

Har brukt flere leger gjennom flere tiår, men ingen så lenge som dr. Myhre,- ca 15 år. Jeg er veldig fornøyd og føler meg trygg. Han er sympatisk, men også bestemt.
Han lytter og han gir seg god tid til å forklare.
Han henviser til undersøkelser og spesialister , også på forespørsel fra meg, om han ikke har en faglig grunn for å droppe det. I såfall får jeg god forklaring.
Jeg har opplevd etpar ganger at han har glemt å bestille undersøkelser,( lenge siden) men han er noe så sjeldent som en lege som kan innrømme feil og tåler å bli motsagt.
En dyktig lege som jeg setter stor pris på! Det er det tydeligvis mange som gjør, for det kan virke som han har for mange pasienter. Men stresser aldri. Hvor raskt jeg får time, avhenger av hvor alvorlig det er, fra samme dag til 14 dager.

En av Moss' beste leger?!

Lege: Morten Dag Nilsen Skrevet

En hyggelig lege som lar deg komme til orde, og lytter.
Hender noenganger det kan være lang ventetid, og han kan være noe rask i legetimen,
men han sender deg alltid videre til spesialister og er ikke som enkelte andre leger som sier "Vi får se det an en uke eller to til" eller "Det går seg til".
Han tar alltid de prøver som behøves for å utelukke sykdommer.

Hold dere unna!

Lege: Øyvind Olav Myhre Skrevet

Har inntrykk av at han er lite intressert i deg som pasient, tar seg ikke tid til å lytte men heller mer opptatt av at du "misbruker" tiden hans.
Ba om CT-undersøkelse og gjentatta ganger ble han forespurt om han hadde rekvirert CT til men, og dette pågikk i tre mnd. uten resultat.
Siste gang jeg spurte han, fant han frem en papirlapp, og skrev ned et tlf nummer og sa: Du kan ringe selv og ordne dette!

Det var siste gang jeg satte mine føtter hos denne legen!
Skuffet rett og slett!

Seriøs og hyggelig fastlege

Lege: Morten Dag Nilsen Skrevet

Jeg synes Nilsen er en svært dyktig og imøtekommende lege. Synes både jeg og barna alltid blir veldig godt ivaretatt. Han tar seg tid til å lytte og forklare. Ikke tilbakeholden m viderehenvisning v behov. Har i tillegg et godt humør og humoristisk, avslappet tone som smitter. Anbefales.