Legetorget, Lillehammer DA

Nymosvingen 6 2609 Lillehammer

Siste vurderinger av behandlere ved Legetorget, Lillehammer DA

ny fastlege for meg

Lege: Bent Espen Joro Skrevet

1ste møtet for å bli kjent med, fikk time sent på dagen. han sa direkte at han ikke hadde god tid da han var veldig forsinket. tenkte jeg hadde gjort et dumt legebytte.
Neste time tok han god tid til praktiske gjøremål, og brukte tiden godt. så langt er jeg fornøyd.

Fantastisk!

Lege: Anne Brose Skrevet

Jeg ringte for å bestille time en onsdag. De stengte kontoret tidligere da, men hun lot meg komme inn etter kontortid! Fantastisk :) :) Hun lyttet, kom med råd, noterte og var veldig forståelsesfull. Følte meg skikkelig trygg. Gråt i sikkert ti minutter før jeg fikk til å si noe, men hun satt tålmodig og ventet, og gav meg papir for å tørke tårene med.
Dette er den eneste gangen jeg har bestilt time hos henne, men hun satte meg opp på ny time etter to uker. Og på den neste timen satte hun opp enda en ny time til meg. Så ang tilgjengelighet har jeg ingenting vondt å si. Men som sagt, jeg har jo ikke bestilt time selv, annet enn èn gang.

Er egentlig fornøyd med legesenteret generelt. Har alltid fått time på dagen, eller dagen etter. Ikke nødvendigvis til fastlegen da. Men synes det er lenge å sitte på venterommet... Kommer som regel ikke inn før 30 min etter avtalt.

Skal ikke bytte følger han om han flytter.

Lege: Bent Espen Joro Skrevet

Beste legen jeg har hatt, har god tid. Bruker private klinikker som ikke har så lang ventetid :)

Trivelig lege

Lege: Egon Krøll Skrevet

Effektiv og fleksibel, kort ventetid på venterommet.

Et unikum

Lege: Anne Brose Skrevet

Hun så meg. Hun anbefalte meg noe som jeg takket nei til men sa at om jeg ombestemte meg var det bare å ringe. Noe som jeg også gjorde. Senere gjalt det et av mine barn og hun lyttet og ga meg råd når det ble noe mere ringte hun meg opp å var der for meg. Tusen tusen takk.