Legetorget, Lillehammer DA

Nymosvingen 6 2609 Lillehammer

Siste vurderinger av behandlere ved Legetorget, Lillehammer DA

Trygg

Lege: Anne Brose Skrevet

Meget fornøyd med min lege.
Flinke medarbeidere på kontoret.
Føler meg godt ivaretatt
Veldig rask til å evt. henvise meg videre og det er bra!

Overflatisk og travel

Lege: Bent Espen Joro Skrevet

Akuttime pga angst. Ventet tre kvarter overvtiden. Får beskjed om at han skal ha lunch så fikk ca.et minutt inne hos han. Greit nok at ikke er min fastlege, men vikar. Syns allikevel alle bør få lik behandlingz

Kunnskapsrik, blid, trygg og beroligende

Lege: Bent Espen Joro Skrevet

Jeg har hatt Bent Joro som fastlege i mange år og er veldig godt fornøyd. Jeg blir alltid tatt imot med et smil og med spørsmål om hvordan det går med meg. Det virker som han alltid har god tid selv om jeg vet at han ligger etter skjema. Han gir øyekontakt, er oppriktig og aldri redd for å si hva han mener når jeg spør om noe. Han er kunnskapsrik og gir meg gode forklaringer på de sakene jeg måtte ta opp. I tillegg er han en god samtalepartner noe jeg setter veldig pris på. En annen fordel er at han sier høyt det han skriver inn om meg i pasientjournalen. Dette er betryggende. Noe som også er viktig for meg er at fastlegen min henviser meg videre hvis det er behov. Det gjør Joro. Jeg går aldri til ham med redsel for at jeg ikke skal bli tatt på alvor. Noen ganger har jeg måttet gå til Joro uten timeavtale. Selv da har jeg bare blitt møtt med velvilje både på forværelset og av Joro selv. Det er ikke rart at han, og andre fastleger, er forsinket mange ganger med tanke på alt uforutsett som kan skje i løpet av en arbeidsdag, det være seg slike som meg, tilkalling av ambulanse etc. Jeg synes Joro, og andre fastleger, bør møtes med mer forståelse fra pasienter når det gjelder dette.

Lytter og tar med mine uttalelser i sine vurderinger.

Lege: Anne Brose Skrevet

Svært fornøyd med Brose som min fastlege etter min tidligere lege ble pensjonist.
Har en kronisk sykdom som gjør at jeg trenger oftere legebesøk. Opplever å bli hørt og tatt på alvor! Hun ser helheten! Anbefaler henne som fastlege! Eneste minus er at det noen ganger kan bli lenge å vente for å komme inn til timen.

Lege, intet mer, intet mindre...

Lege: Egon Krøll Skrevet

Hatt Dr. Krøll som fastlege en lengre periode over flere år nå.
Begynte bra, og fulgte opp en stund, men virker som han er "gått lei" og følger ikke opp lenger. Må selv lese meg opp før jeg går til time, for selv om han "lytter" så får jeg ingen råd eller tips annet enn at jeg skal ta noen nye blodprøver eller henvises et annet sted for en mer gjennomgående test. Joda, det hadde vært greit det. Om det i det hele tatt ble fulgt opp etterpå, men det har ikke skjedd på flere år nå. Lei av å måtte hale ut info fra han.