Legetorget, Lillehammer DA

Nymosvingen 6 2609 Lillehammer

Siste vurderinger av behandlere ved Legetorget, Lillehammer DA

Ikke helt bra

Lege: Bent Espen Joro Skrevet

Dr Joro brukte jeg for 4 år siden og kom tilbake til han. Det var ikke helt den samme opplevelsen av han nå. Han tok seg ikke god nok tid til å høre på meg. Virket litt distant til min helseproblematikk. Kunne vært bedre. Jeg var veldig fornøyd med denne legen tidligere, men det føltes som han har endret seg på disse årene.

Veldig bra lege

Lege: Bent Espen Joro Skrevet

Beste legen i lillehammer. Tar meg på alvorlig, møter meg med respekt og lytter. Tar god tid til meg

Uerstattelig

Lege: Anne Brose Skrevet

Har vært innen helsevesenet med div plager i over 20år. På disse årene har det vært mye rart å møtt både på legekontor å sykehus. Fikk Anne Brose som fastlege å jeg er målløs. En flott, forståelsesfull, tillitsfull lege er hun. Tar seg bestandig tid til pasienten, lytter til det du har på hjertet, støtter opp, nøye, å utrolig dyktig. Dette er den beste legen jeg har hatt å er utrolig takknemmelig for å være pasient hos Dr.Brose

Flink og lyttende lege.

Lege: Egon Krøll Skrevet

Har brukt Krøll siden 2010.Han har hjulpet meg mange ganger.Han lytter,finner tiltak.henviser videre.Hyppige kontroller ,hvis det virkelig er noe alvorlig.Flink til å informere.og henger seg ikke opp i "bagateller".Jeg syns han er flink.!!Det er lett å komme i kontakt med ham...Jeg har tillit og han er lett å kommunisere med!!
Serviceen er upåklagelig!!

Super lege

Lege: Anne Brose Skrevet

Rettferdig, effektiv og forståelsesfull lege. Hun gjør jobben sin på en profesjonell måte, samtidig som du føler deg komfortabel og ivaretatt.