Gildheim Legesenter

Falkenborgveien 35c 7044 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Gildheim Legesenter

Glimrende fastlege

Lege: Mads Stene Johannessen Skrevet

Mads er som skapt til å være fastlege. Kunnskapsrik og tilstedeværende under konsultasjonen. Han tar ansvar og følger opp. Han svarer kjapt på henvendelser og henvendelser om reseptfornyelser. Og på toppen av det hele: Han har humor. Vår familie har bare gode erfaringer med ham.

Superwoman

Lege: Marianne Aadal Skrevet

Hatt henne som fastlege og plattform i mitt liv i over 20 år . Superdyktig , nøye , omsorgsfull , lyttende , ser og hører deg , et godt og varmt menneske som man blir glad i selv om det er ens fastlege .

Ser ikke pasienten

Lege: Sara Leirfall Skrevet

Overfladiske konsultasjoner. Tar ikke pasienten på alvor, og lytter til bekymringer. Føler meg dum med alle ting jeg tar opp, fordi det bare skal «ses» an, og alltid er et «enkelt» svar på ting. Skylder ofte på at det er fordi jeg er stresset. Og bruker det som en årsak til symptomer, i stedet for å se pasienten, og høre om hvorfor man sliter med stress og får fysiske symptomer.

Trivelig å flink fastlege!

Lege: Sara Leirfall Skrevet

Har hatt doktor Sara i 10 år, og er veldig fornøyd. Trivelig lege som alltid har hjulpet meg og kommet med gode råd når jeg har lurt på ting! Er det noe hun ikke har vært «god» på har hun henvist meg til spesialist:-) tipp topp!

Dyktig og imøtekommende

Lege: Henrik Richter Hammeren Skrevet

Svært fornøyd med henrik som fastlege til både meg og barna. Rask respons når man tar kontakt, og tar seg alltid god tid når man har legetime. Hyggelig, imøtekommende og faglig dyktig. Henviser til riktige instanser hvis det er behov, og følger opp og tar kontakt når det er behov.