ABC Medisinske Senter

Grensesvingen 2 0663 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved ABC Medisinske Senter

Styr unna dette legekontoret

Lege: Sana Saeed Skrevet

Vanskelig å få time, spesielt fysisk. Det er en del videokonsultasjoner ledig, men dette er i praksis en telefonsamtale. Denne legen er ikke på jobb fulltid og har en vikar deler av uka. Enkelte av de som jobber i resepsjonen er lite serviceinnstilte og ufine. Man blir ikke tatt seriøst. Da jeg var gravid kunne de verken teste, undersøke eller tilby oppfølging(jeg ble bedt om å ringe helsestasjonen i stedet).

Hard to get an appointment and felt like I was not being taken seriously

Lege: Sana Saeed Skrevet

I have never met my fastlege as it has always been a vikar in place. Overall I have not felt I am taken seriously, specially when I discovered I was pregnant. I have a basic knowledge of Norwegian and it has been challenging to get anyone in this office to be comfortable with english. I decided to change fastlege as I want to make sure I am being listened to when our baby comes.

Rask, lydhør, dyktig

Lege: Sana Saeed Skrevet

Takk! Gla du joinet teamet på Vålerenga Legesenter. Håper du blir, har vært en god del bytter de siste årene etter at Therese sluttet.

Fantastisk fastlege

Lege: Iram Tassadiq Skrevet

Iram er forståelsesfull, setter av tid, avfeier ingenting, og er løsningsorientert. Anbefales på det sterkeste.

Overfladisk og uengasjert

Lege: Iram Tassadiq Skrevet

Det bør være slik at du går til fastlegen din for å dele dine bekymringer / helseproblemer - og motta støtte på en omsorgsfull og rettidig måte. Det er ikke min erfaring i denne saken. Jeg har følt at denne legen er uinteressert og mangler bekymring - og derfor mangler initiativ - til å støtte helseproblemene vi har forsøkt å ta tak i. Jeg har måttet jage klinikken for avtaler, tester, svar og henvisninger (som aldri skjer). I mellomtiden har helseproblemene fortsatt i over et år uten bekymring eller løsning. Det som er enda verre er at disse helseproblemene ikke er mine egne, men et barns. Jeg skifter nå lege med god samvittighet – nok er nok.