ABC Medisinske Senter

Grensesvingen 2 0663 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved ABC Medisinske Senter

Raske men dårlige henvisninger

Lege: Iram Tassadiq Skrevet

Får raskt henvisninger, det er bra. Problemet er at henvisningene var til tvilsomme private aktører, langt utenfor byen, som prøvde å selge deg ting fremfor å behandle. Ikke kult!

Beklager at du opplevde det. Noe sent å svare nå da. Men et lite tips. Vi leser ikke komemntarer på slike nettsteder. Hadde vært fint med en tilbakemelding direkte til klinikken eller meg via helsenorge. Så kunne jo dette blitt fulgt opp. Noen ganger hender det at vi trykker feil i en travel hverdag :) Håper du trives hos den nye legen !

Besvart av Iram Tassadiq

Veldig hyggelig og imøtekommende

Lege: Iram Tassadiq Skrevet

Har nettopp byttet fastlege etter at fastlegen i 30 år pensjonerte seg. Spent, men det ble et veldig hyggelig møte. Iram Tassadiq virket interessert, lyttende og gjorde det hun skulle på en utmerket måte etter min vurdering. Henne kan jeg ha som fastlege resten av livet :-). Ikke lang ventetid og mulighet til å booke time på nett er bra

Tillitsvekkende, vennlig og grundig fastlege

Lege: Juned Mahmood Skrevet

Juned har vært en super fastlege fra første stund. Jeg byttet til Juned etter en negativ opplevelse med tidligere fastlege og fikk rask og god hjelp. Han beroliget meg raskt med tanke på bekymringer om min helsetilstand, og hadde gått grundig gjennom journalen min før første konsultasjon. Han oppleves som svært trygg og kompetent og gir god oppfølging. Jeg anbefaler Juned på det varmeste.

Lite tillitvekkende

Lege: Juned Mahmood Skrevet

Koronasyk ville jeg at legen skulle ringe meg. Ifølge smitte-teamet i bydelen var han informert om at jeg hadde fått viruset - han ville ta kontakt. Ifølge seg selv var han ikke informert. Uansett ringte han ikke, selv når jeg spurte ham om det, men sverget til en serie pussige mailer med unnskyldninger og spydigheter. Bl.a. kunne han ikke ringe meg fordi han ikke hadde telefonnummeret mitt, som i utgangspunktet høres ut som en unnskyldning fra før internett, og som i hvert fall ikke gjelder når både han og legekontoret har fått det tilsendt. En fastlege som ikke rekker ut en hånd til en smittet pasient som er i isolasjon, har ikke min tillit.

Flink og profesjonell - anbefales på det varmeste

Lege: Juned Mahmood Skrevet

Jeg har Juned som fastlege, og er virkelig fornøyd. Han er flink, kunnskapsrik, profesjonell og imøtekommende, og jeg anbefaler han på det varmeste. Man får også raskt time. Han er også fastlege for vår nyfødte datter, og også for små barn er han svært god med mye erfaring (Juned er fast barnelege ved helsestasjonen i bydelen en gang i uken). Hadde ikke nølt med å velge Juned som fastlege (for både voksen og barn).