ABC Medisinske Senter

Grensesvingen 2 0663 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved ABC Medisinske Senter

Trygg og god lege.

Lege: Juned Mahmood Skrevet

Er flink til å lytte og jeg føler at jeg blir tatt på alvor. Føler også at han har god tid når jeg er inne hos han. Vil absolutt anbefale han!

Effektiv og tar tak

Lege: Iram Tassadiq Skrevet

Hadde store problemer etter samlivsbrudd og depresjon. Tassadiq tok tak i det med en gang og ble henvist til akutt psykiatri. Takket være henne har jeg det i dag mye bedre enn på veldig lenge, nesten ikke til å tro. At det er forsinkelser er helt greit, et tegn på at hver enkelt blir tatt hånd om. Kan anbefales!

Uengasjert lege.

Lege: Iram Tassadiq Skrevet

Lite organisert, faglig usikker. Undersøker ikke godt nok. Opptatt av å få flere pasienter, og snakker hele tiden om å få flere til å bytte til hun. Fremstår grådig.

- Dette er under min første oreldrepermisjon. Da kontoret bytett til nye lokaler. Vikar har da måttet nekte flere pasienter som ikek stod på listen. Derfor. .

Besvart av Iram Tassadiq

kjempeflink lege

Lege: Iram Tassadiq Skrevet

Iram og hennes vikar Sayanthini Vija er kjempeflinke leger som tar seg tid og lytter til problemer. Anbefaler!!! Jeg hadde flere leger før og hadde aldri så sympatiske og empatiske.

God fastlege

Lege: Iram Tassadiq Skrevet

Nylig byttet fastlege til Lege Iram Tassadiq og må innrømme at jeg er storfornøyd. Lege Tassadiq er en veldig dyktig lege som lytter til pasientene sine og har stor kunnskap innen allmennmedisin.