ABC Medisinske Senter

Grensesvingen 2 0663 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved ABC Medisinske Senter

Utålmodig lege

Lege: Iram Tassadiq Skrevet

Iram vil ikke høre på mine tilbakemeldinger og overkjører meg fullstendig. Jeg har vært syk noen måneder etter en ulykke, og de eneste tilbakemeldingene jeg får er at jeg må begynne å jobbe igjen. Det er ingenting jeg heller vil enn å jobbe, men jeg er ikke frisk nok ennå og blir fysisk syk av det. Jeg har forsøkt i flere omganger nå og gitt opp hver gang, allikevel er det eneste jeg hører at jeg må begynne å jobbe. Jeg får ingen forslag til hva jeg kan gjøre selv eller hva jeg bør og ikke bør gjøre. Jeg føler meg veldig dårlig mottatt og ikke tatt på alvor.

Klinikken er også alltid overbooket og legene må jage pasientene ut etter 2 minutter.

Helse fremfor annet

Lege: Juned Mahmood Skrevet

Juned Mahmood er en meget reflektert, profesjonell, human, ivaretakende lege som setter pasientens helse, ve og vell i høysetet. Han har fulgt opp sin pasient som var gravid med potensielle og aktuelle kompliksjoner i forbindelse med svangerskap. Takket være hans faglige kompetanse og medmenneskelighet gikk alt bra. Nå har han kontrollene av vår lille prinsesse. Håper han fortsetter sin praksis på samme måte fremover og ikke lar seg manipulere av ytre faktorer. Mvh. To lykkelige foreldre til ei velskapt jente som ble født 28. september 2019 i 8. svangerskapsmåned

Kunnskapsrik

Lege: Juned Mahmood Skrevet

Har fått otroligt bra hjälp , en förstående lege som verkligen vill hjälpa. Kunskap och förståelse :)

Tillitvekkende lege

Lege: Juned Mahmood Skrevet

Tillitvekkende lege som vil gjerne hjelpe sine pasienter, streker seg langt: tar hjemmebesøk. Alltid imøtekommende og hyggelig.

Midt på treet

Lege: Juned Mahmood Skrevet

Helt ok til daglige ting, men en viss følelse av at han ikke tar deg på alvor når det er mer kroniske plager. Han er flink å håndtere barn.