Vålerenga-Ensjø Helsesenter AS

Østerdalsgata 1 A-B 0658 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Vålerenga-Ensjø Helsesenter AS

God service hvis du får det til

Lege: Dag Otto Kleppe Skrevet

Legen ta deg seriøs og hører på deg. Det er ikke langt vente tid til å få timen, hvis det gjøres via Helsenorge. Det er ganske vanskelig å få noen til å svare på telefonen.
Det ser ut som det ikke er noen kommunikasjon mellom resepsjonen og legen selv. Etter at jeg ventet 30min, resepsjonen viste ikke hvis legen var på jobb. Fikk beskjed at legen er ¨på vei¨. Siden det var ikke klar når legen skal komme, gikk jeg- 40min etter at timen min startet. Synes dette er ikke greit.

Empatisk, oppmerksom og omsorgsfull

Lege: Amir Yosef Madadi Skrevet

Jeg og barna mine har hatt Madadi som fastlege i over ti år. Vi opplever alltid å få time raskt og at vi blir prioritert ved behov. Jeg opplever alltid å bli tatt på alvor og oppfatter Madadi som en oppmerksom og lyttende lege. Jeg føler meg alltid godt ivaretatt ved behandling og oppfatter Madadi som en samvittighetsfull og omsorgsfull lege.

Lytter og tar deg seriøst

Lege: Dag Otto Kleppe Skrevet

Han tar meg alltid seriøst og avbryter deg ikke. Tar seg god tid og gir inntrykk av at du kan stole på han. Han gjør sitt beste for å hjelpe med alt jeg har hatt problem med.
Umulig å ringe for å få time da du gjerne må sitte i telefonkø i to timer. Anbefaler å booke time online.

Tilstede og oppmerksom

Lege: Dag Otto Kleppe Skrevet

Dag Otto er en fastlege jeg har lite å utsette på.
Han tar seg seriøst, og følger deg rask opp. Kleppe har en trygghet og ro som gjør det behagelig og lett å ta opp store og små ting, enten det er digitalt, eller på legesenteret.
Anbefaler å bruke meldingsfunksjonen på Helsenorge eller bestille e-konsultasjon over video for smertefri kontakt med Dag Otto, da resepsjonen på legesenteret er så fraværende at det er pinlig.

Omskjæring

Lege: Amir Yosef Madadi Skrevet

Vi tok omskjæring hos legen Madadi og var kjempe fornøyd med det. Vi følte vi var i trygge hender, han hadde omskjæring vår 2 andre gutter og nå en nyfødt på 4 uker. Han er snill og tilstede hvis man har spørsmål ang operasjon. Veldig veldig dyktig og hyggelig.