Vålerenga-Ensjø Helsesenter AS

Østerdalsgata 1 A-B 0658 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Vålerenga-Ensjø Helsesenter AS

Dyktig fastlege

Lege: Dag Otto Kleppe Skrevet

Jeg har hatt ham siden jeg var 15 år. Han er en dyktig og god lytter. Jeg har sett at han setter fokus på både det fysiske og psykiske helsen i forhold til andre fastleger jeg har hatt. Han tar seg tiden for å høre på deg og avbryter ikke unødvendig. Han prøver sitt beste hver gang jeg har et problem og alle de gangene fikk jeg den hjelpen jeg trengte. I forhold til servicen fra resepsjonen så er den helt elendig. De svarer veldig vanskelig på telefonen eller ikke i det hele tatt.

Flink, dyktig lege som er seriøs og jeg kan stole på.

Lege: Dag Otto Kleppe Skrevet

Tar meg på alvor, er dyktig og jeg stoler på han 100%. Han er også så presis som det går an. Hyggelig, snill og høflig.

En ubehagelig lege

Lege: Amir Yosef Madadi Skrevet

Hadde en gynekologisk undersøkelse med han en gang og jeg skulle ønske jeg var foruten. Han var alt for hardhendt og han tok ikke hensyn når jeg sa at det var vondt (jeg måtte bare finne meg i at undersøkelsen var svært ubehagelig).
Når det kommer til undersøkelse av underliv vil jeg ikke anbefale han, spesielt dersom man har i tillegg dårlige opplevelser rundt slike ting.

Dårlig lytter

Lege: Amir Yosef Madadi Skrevet

Fikk time hos denne legen da min fastlege var i ferie, men opplevde dessverre at han ikke evnet å verken lytte eller å forstå problemstillingen som ble forsøkt presentert. Etter at han stilte spørsmål avbrøt han meg raskt, gjentatte ganger istedenfor å lytte til svaret, og framsto med det som tydelig forutinntatt og lite engasjert i å sette seg mer inn i problemstillingen. Han var veldig opptatt av tiden og ventende pasienter, og sa han ville skrive henvisningen som jeg etterspurte og at jeg skulle få den dagen etter. Dagen etter ringte han for å fortelle at han hadde ombestemt seg og ikke ville skrive avtalte henvisning allikevel, som er uprofesjonelt ikke minst med tanke på at han allerede hadde fakturert (og jeg betalt) for henvisningen.

Bra lege

Lege: Amir Yosef Madadi Skrevet

Jeg syns Amir er kjempeflink og lytter når man har noe problemer og henviser ved behov.

Har nå hatt Amir som fastlege de siste 4 årene og jeg er kjempefornøyd og kan varmt anbefale han som fastlege.