Vålerenga-Ensjø Helsesenter AS

Ensjøveien 18 0661 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Vålerenga-Ensjø Helsesenter AS

Dyktig og lyttende lege

Lege: Dag Otto Kleppe Skrevet

Han tar seg tid til deg og forsøker å finne gode løsninger. Hører etter når du prater. Stort sett punktlig.

meget flink lege

Lege: Dag Otto Kleppe Skrevet

Meget fornøyd med Dag Otto. Har hatt han som fastlege siden januar og har alltid fått den hjelpen jeg trenger. Han opptrer profesjonelt samtidig som han yter god omsorg. Han tar seg god tid til meg selv om det er en travel dag. Jeg har hatt flere forskjellige fastleger gjennom årene, men har aldri vært like fornøyd nå.

Har ingen kritikk.

Helt ålreit lege

Lege: Dag Otto Kleppe Skrevet

Jeg har hatt Kleppe som fastlege i omtrent to år, og har vært hos ham ganske ofte på grunn av rimelig dårlig helse og psykiske plager. Det går vanligvis ganske fort å få en time hos ham, han er imøtekommende og relativt punktlig. Han kan virke noe nervøs, han ser ut til å unngå øyekontakt, men jeg føler jeg har fått tilstrekkelig behandling og oppfølging hver gang jeg har vært der, selv om oppfølging av og til kan være litt langsom.
På et tidspunkt hadde jeg problemer med hjertebank og vondt i brystet som kom på uventede tidspunkt, dette bekymret meg veldig. Kleppe mente det høyst sannsynlig ikke var noe å bekymre seg over, men ba meg møte opp neste gang jeg opplevde det for en EKG. Det gjorde jeg og ble godt behandlet og undersøkt, selv om det var like ved stengetid.
De ansatte i resepsjonen kan til tider være litt bryske og virker ikke alltid som de vil ha deg der, men jeg har aldri opplevd noen dårlig behandling av dem. Det hender man må vente litt lenge på å ta blodprøver eller lignende.

Umulig å få kontakt

Lege: Dag Otto Kleppe Skrevet

Dag Otto er en flink lege som ofte skjønner raskt hva jeg mener. Men det hjelper ikke når dama i resepsjonen er umulig å få tak i.
Jeg leste at telefontiden for hastetime var 08:30, og da jeg ringte var det ingen som svarte. Jeg ble nødt til å ringe tilbake hvert femte minutt frem til klokka 09:00 før de til slutt svarte telefonen, men da fikk jeg beskjed om at det var fullt, og at det var ledig time på fredag (ringte på en onsdag). Da jeg sa at jeg ikke klarte å gå og det var akutt fikk jeg beskjed om å ringe legevakta. Det virker i tillegg som om hun i resepsjonen prøver aktivt å skremme vekk potensielle pasienter for å spare seg for arbeid.

Stresset og kryptisk

Lege: Dag Otto Kleppe Skrevet

Kleppe er en hyggelig fyr, men det virker som han lett blir stresset. Han har alltid dårlig tid, og vil gjerne bli fort ferdig med timen. På spørsmål om regelverk rundt medisiner o.l. ønsker han sjelden å svare. Det aktuelle legekontoret er utilgjengelig, dårlige på oppfølgning og lite serviceinnstilte. Anbefales ikke.