Vålerenga-Ensjø Helsesenter AS

Ensjøveien 18 0661 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Vålerenga-Ensjø Helsesenter AS

God lege, horribel legesenter

Lege: Dag Otto Kleppe Skrevet

Legen er god og hygglig men sentret er en katastrofe.
Normal vente tid på telefon: Øver 2 timmer.
Gick til sist ner til legesentert (medans jag var i kø) før att få ordnat en time.

Uhygienisk

Lege: Dag Otto Kleppe Skrevet

Gir et litt uhygienisk inntrykk på grunn av klær. Gått i samme t-skjorten hver gang jeg har vært innom i sommer.

Anbefaler at han går i hvit frakk, så man ikke automatisk sjekker om han har renset neglene

Kan lite gynekologi

Effektiv og flink.

Lege: Dag Otto Kleppe Skrevet

Rask, effektiv og flink. For første gang har jeg faktisk følt meg bedre direkte etter legebesøk. Kan han gjøre noe der og da så gjør han det.
Veldig fornøyd.

Holder ikke mål

Lege: Amir Yosef Madadi Skrevet

Legen er alltid forsinket og her må man ha god tid og ikke ha andre avtaler dagen man har time. Sist ble jeg på legekontoret i 2 timer. Opplever at legen ikke har respekt for andres tid og han har heller ikke respekt for deg som pasient, men henviser deg til andre og sender deg rundt som en pakkepost istedet for å prøve å lytte og finne en løsning selv. Avbryter hele tiden når man prøver å forklare hva som er galt, kjefter, virker sur og irritert. Har ingen samarbeidsevner og liker nok ikke pasienter som er syke? Jeg er alvorlig kronisk syk og er avhengig av en lege som vil samarbeide og som kan lytte og vise litt empati. Legen er dyr, men du får ingenting igjen for pengene. Bytte ble løsningen for meg.

Mindre seriøs, manglende faglig kompetanse, uinteressert

Lege: Dag Otto Kleppe Skrevet

Har hatt han som fastlege over en periode på ca ett år. Er ikke sørlig fornøyd og har derfor byttet fastlege.

Fremstår generelt som lite empatisk og uinteressert i sine pasienter. Virker stresset til enhver tid, og man føler seg ikke prioritert. Det skal sies at jeg ikke er hos legen mer enn 1-2 ganger årlig, så det skyldes ikke irritasjon på hyppig besøk.

Virker ikke veldig erfaren eller løsningsorientert og tar ikke alvorlige symptomer seriøst. Glemmer å videreformidle viktig informasjon videre til meg som pasient og oppfattes som distré.

Fremstår også som mindre faglig dyktig på flere områder, noe som mulig skyldes alder.

Anbefales ikke.