Vålerenga-Ensjø Helsesenter AS

Kontakt

Ensjøveien 18 0661 Oslo
Vis kart

Tilknyttede personer

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(62)
62 vurderinger
Tilgjengelighet
(52)
52 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(53)
53 vurderinger
Service
(52)
52 vurderinger

Siste vurderinger av behandlere ved Vålerenga-Ensjø Helsesenter AS

Asosial og pussig

Lege: Dag Otto Kleppe Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Hyggelig legesekretær, lett å få time. Men fjern lege, som ikke er interessert i å høre på hvordan jeg som pasient opplever min sykdom. Brukte unødvendig mye faguttrykk (han visste ikke på dette tidspunktet at jeg selv har en utdanning som gjør at jeg kan disse).

Han hadde ikke sjekket fødselsdato før jeg kom, og snakket mye om risiko for kvinner 35+ vedr et medikament, selv om jeg presisrte flere ganger at det er mange år til jeg når denne alderen.

Informerte ikke om fjerning av sting eller infeksjonsfare ved småkirurgi.

Han får plusspoeng for at han forsøker å engasjere seg. Han bare får det ikke helt til.

Jeg blir her.

Lege: Dag Otto Kleppe Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Det er endel forsinkelser, men jeg opplever vel at dette ofte er et generelt problem hos de aller fleste legekontor. Og for min del så synes jeg det blir verdt det når legen er såpass oppegående.

Dag Otto Kleppe er en veldig bra lege som tar seg tid og lytter. Han er konstruktiv og hjelper med å finne gode løsninger.

Jeg er utrolig fornøyd.

Helt ok lege,store logistikkmessige problemer.

Lege: Dag Otto Kleppe Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Mine problemer startet allerede ved timebestilling. Satt i tlf ca 2 timer fra 0830-1030 til jeg ga opp. Prøvde å sende dem en melding på et tlfnr de oppga også men den har jeg nå to uker senere ikke fått svar på. Prøvde så å ringe etter lunch og fikk da oppgitt at Dag Otto hadde fri. Han jobber tydeligvis bare 3 dager i uken...endte opp med å dra privat etter altfor mange forsøk på å komme gjennom.

Blid fastlege, men det stopper der

Lege: Amir Yosef Madadi Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Var pasient hos Madadi i to år før jeg ga opp og byttet fastlege.

Byttet til han i en periode der jeg trengte mye oppfølging, og gjorde han klar over dette ved første time. Han oppmuntret meg og sa at vi skulle finne ut av alt sammen, og at jeg bare kunne ta det med ro. Denne frasen gjentok han under hver legetime, men forståelse for mine symptomer hadde han ikke. Han skulle skrive ut en rekke medikamenter til meg samt sende meg til samme spesialister gjentatte ganger til tross for at det ikke ble funnet noe galt. Jeg følte meg som et komplekst problem som han bare ville feie bort til en annen spesialist som kunne avlaste han for en liten periode. Spesialistene på den andre siden hadde ikke forståelse for hans henvisninger.

Videre har han en tendens til å snakke til PC-skjermen sin mens man er tilstede, i tillegg til å uttrykke utfordringer med programvarene han må forholde seg til (visstnok ikke bare bare å skrive ut blødprøve-etikett). Siste legetime hos han dro jeg frustrert og gråtende fra, og han ble veldig sjokkert over at jeg begynte å gråte. Apatisk ga han meg et lommetørkle og sa at vi skulle vi ut av det. Der satte jeg ned foten.

Resepsjonen har gått fra å være bemannet av en høylytt, umoden ung dame som tok personsensitive opplysninger over telefonen uten måte, til å bli bemannet av en liten gjeng med introverte sekretærer som er flinke med å miste prøver de har tatt. Proft.

Så, Madadi er blid og hyggelig kar som må jobbe med sine mellommenneskelige egenskaper. Han må lære seg å snakke til sin pasient, ansikt til ansikt, og ikke trekke alt for raske konklusjoner for å behandle neste pasient. Ingen fortjener å føle at de er et problem som ingen kan løse, og det å bli fortalt at alt vil ordne seg funker ikke når det faktisk ikke ordner seg.

Godt fornøyd

Lege: Dag Otto Kleppe Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Dag Otto følger opp opp og tar seg tid til å snakke rundt diagnosene.
Henviser til spesialist ved behov men er også dyktig til å gjøre vurderinger på egen hånd.

Enig i kommentarer andre kommentarer her om kundeservicen i skranken men det er en liten del av helheten.

Alt i alt godt fornøyd

Les alle vurderingene

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no.

Dette er en Pluss-tjeneste. Kjøp gir full Pluss-tilgang.