Vålerenga-Ensjø Helsesenter AS

Ensjøveien 18 0661 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Vålerenga-Ensjø Helsesenter AS

fikk aldri time!!

Lege: Dag Otto Kleppe Skrevet

jeg byttet lege til Kleppe fordi jeg har lest så mye bra om han.Men dessverre så fikk jeg aldri time hos han. Hver gang jeg ringe inn for å få time hos han, så var han ikke på jobb eller på noe kurs. Når man jobber i full stilling så er det ikke så lett å ta seg fri når som helst, og denne legen var vist på jobb kun tre dager i uken..
Nå har jeg byttet lege..

En lege som lytter til deg

Lege: Dag Otto Kleppe Skrevet

Doktor Kleppe er en ung mann som griper fatt i problemene og prøver å løse de på en effektiv måte, noe han lykkes svært godt med! Han tar seg god tid til å lytte til hva som plager deg, og foretar så en grundig evaluering av hva som behøves av behandling, henvisninger osv. Jeg har hatt utallige luftveisinfeksjoner bla, og andre leger har gitt meg piller til å dempe hoste og annet ubehag. Dette har hjulpet i en periode, men så er jeg tilbake med plagene igjen. Dr. Kleppe foreslo at jeg skulle bruke en inhalator som astmaplagede mennesker benytter. DET hadde jeg aldri forestilt meg skulle hjelpe, men jeg har aldri følt meg så frisk og rask som etter at jeg begynte med det! Takk, Dag Otto Kleppe!

Dag Otto

Lege: Dag Otto Kleppe Skrevet

En lege som lytter til hva du sier, men jeg følte ikke jeg fikk den hjelpen jeg trengte, henvisning til fysioterapaut og betennelsesdempene er ikke alltid løsningen..
Forøvrig en hyggelig ung mann, med kort ventetid og bra lokaler.

Vålerenga Helsesenter hjelper deg når du trenger hjelp

Lege: Amir Yosef Madadi Skrevet

Jeg har vært pasient i ca 1 år og jeg liker meg godt tatt i mot som pasient.Amir er veldig flink lege hele familien har gått over til han fordi han er fleksibel på kort varsel med å gi time til undersøkelse og Legesentere er veldig flott jeg kan trygt anbefalle Amir og ansatte på Vålerenga Helsesentere.

Ikke fornøyd

Lege: Dag Otto Kleppe Skrevet

Vålerenga legesenter er et nytt lege senter. Mine erfaringer med legen og helsepersonell er litt blandet.

Helsepersonell:De er ikke spesielt imøtekommende så førsteinntrykket gjorde meg skeptisk med en gang. Sur, og mumlende. Gjør feil på bestillinger. Virker som at de ikke trives på jobb i hele tatt.

Legen: Stressa, lite konsentrert og og til tider ganske uhøflig.Følte ikke mye hjelp å få her dessverre.

Passer bra om du selv vet hva som feiler deg og ønsker få bekreftet det.

Utredning er totalt fraværende.

Synd!