Tromsdalen Legesenter

Solstrandveien 19 9020 Tromsdalen

Siste vurderinger av behandlere ved Tromsdalen Legesenter

SERIØS DYKTIG OG IMØTEKOMMENDE

Lege: Jon-Christer Ovanger Skrevet

Tar meg alltid på alvor. Grundig og gir god informadjon. Høflig, tar seg god tid til å lytte. Føler meg trygg og godt ivaretatt.

Dyktig lege!

Lege: Jon-Christer Ovanger Skrevet

Ovanger er en dyktig lege som vet sine begrensinger. Det i seg selv er en styrke. Er han usikker innrømmer han det å henviser deg videre til sykehuset. Han er hurtig, men nøye i undersøkelsene. Føler man blir tatt på alvor. Alltid blitt møtt med et vennlig smil og hyggelig tone. Ikke et vondt ord å si om han.

Veldig bra!!

Lege: Trond Harald Hafstad Skrevet

Anbefales! Flink, lytter. Er effektiv, og man får time raskt. Har solid kompetanse og får gjort unna ting.

Effektiv lege, men litt for effektiv til tider

Lege: Trond Harald Hafstad Skrevet

Trond er en hyggelig lege og har vært legen min i 2 år nå. Jeg har som regel bare gode opplevelser, men til tider opplever jeg at han ikke har tid til å virkelig lytte. De to siste timene mine hos han har vært på kun 5 minutter, og jeg føler meg langt fra ferdig når jeg går ut fra kontoret hans. Jeg får sykemeldingen jeg kom for, men jeg opplever ikke at han prøver å hjelpe meg slik at jeg slipper å trenge en sykemelding ved et senere tidspunkt. Han er raskt og effektiv, men i enkelte tilfeller litt for effektiv. Men igjen så er han utrolig blid og hjelpsom de gangene han har tid til å høre på meg!

Den beste fastlegen jeg har hatt.

Lege: Geir Pedersen Skrevet

En dyktig lege som det er lett å kommunisere med. En du kan stole på og som gir de tilbakemeldinger du trenger. Følger opp avtaler og henviser videre til spesialist/sykehus ved behov. Har hatt en annen fastlege i mange år (spesialist), men skiftet til Geir for 4-5 år siden. Meget glad for skiftet. Responstiden på sentralbordet ved kontoret kunne nok ha vært kortere, men likevel akseptabelt. Burde kanskje vært mulig å kommunisere mere med legene via Mail, men har forståelse for at dette kan være vanskelig. Tror samtidig det er viktig at vi som pasienter følger opp. Legene er tross alt bare vanlige mennesker.