Tromsdalen Legesenter

Solstrandveien 19 9020 Tromsdalen

Siste vurderinger av behandlere ved Tromsdalen Legesenter

Kunne ikke tenke meg å bytte

Lege: Morten Anders Høyer Skrevet

En alle tiders flott lege som har ivaretatt meg og barna i mange år.
Møtes med høflighet og ekte interesse for oss.
Føles trygt å komme dit.

Sviktet når det gjaldt

Lege: Morten Anders Høyer Skrevet

Har hatt han som lege siden jeg var liten. Har alltid vært flink, henvist meg videre hvis det har vært behov. Men når det virkelig kom problemer, da var han ikke like god! Mange sleive bemerkninger og spørsmål om sannheten i det jeg fortell ang. mine opplevelser av kropp og helse.
Har litt å lære på når man kan bruke humor og når det ikke passer seg.

Blitt sløv

Lege: Jon-Christer Ovanger Skrevet

Blitt sløv med årene, likegyldig og hører ikke pasienten sitt ønske, orker ikke henvise videre til andre vurderinger, ser bare på klokken når man snakker

Lege som lytter

Lege: Sylvi Korsan Skrevet

Jeg har hatt Dr. Sylvi Korsan som fastlege helt siden hun tok over for min tidligere lege. Dr. Korsan er en lege som lytter og man føler at man blir tatt på alvor. Siden ca oktober 2014 har Dr. Korsan hatt permisjon og dessverre så er Dr. Yassin Choudhry som vikarierer og det er mareritt og komme til han. Han lytter ikke, svarer på en frekk måte. Ikke skriver han medisiner man trenger i tide. Man kan oppleve å dra fra apoteket flere ganger. Mange som er redd for å miste plassen hoa Dr. Korsan og ingen som tør å bytte lege. Ser veldig fram til å få Dr. Korsan tilbake.

En fastlege med integeritet

Lege: Trond Harald Hafstad Skrevet

Min fastlege i mange år nå. Alltid tilgjengelig, alltid lydhør og hjelpsom. Om jeg ikke hadde hatt trond ville livet tatt en helt annen vending.