Tromsdalen Legesenter

Solstrandveien 19 9020 Tromsdalen

Siste vurderinger av behandlere ved Tromsdalen Legesenter

God og engasjert lege!!

Lege: Trond Harald Hafstad Skrevet

Har hatt Trond som fastlege siden 2005/2006. Å han er en god lege som virkelig har vært engasjert. å tålmodig!! Men som man sier TTT Ting tar tid!! Å æ har vel vist at tilliten han gav meg har æ ikke misbrukt! God lege!!!

Overfladisk og unispirert

Lege: Jon-Christer Ovanger Skrevet

Diagnostisk sett ikke så verst, men virker svært lite inspirert. Sikkert ikke enkelt å være lege, men graden av overfladiskhet blir litt for høy for meg. Jeg er på ingen måte en hypokonder, men har en alvorlig nevrologisk sykdom. Vi kronikere trenger fastleger som gjør litt mer enn å sitte å smile.

En mann med et godt hjerte som er fantastisk dyktig.

Lege: Morten Anders Høyer Skrevet

Jeg har hatt Morten som fastlege hele livet, han har alltid tatt imot meg og behandlet meg svært profesjonelt, selv i svært vanskelige psykiske tider. Like dyktig medisinsk som han er til å behandle mennesker som har opplevd svært vonde hendelser. Rett og slett en god mann som er veldig dyktig.

Utrulig flink med folk

Lege: Jon-Christer Ovanger Skrevet

Ovanger er ikke bare en flink lege men han er utrulig flink med folk. Han lytter og gjør det som er best får pasienten. Har hatt han i snart 10 år og blir alldri å bytte.

Den beste legen jeg noen gang har hatt..

Lege: Jon-Christer Ovanger Skrevet

For noen år tilbake bodde jeg i Tromsø. Og da hadde jeg Jon-Christer Ovanger som fastlege.. Han var hyggelig,blid,samt fiksa det meste jeg trengte.Nu bor jeg ikke i Tromsø mere.. har en meget bra fastlege nu. Men jeg savner Jon.. Lege med stor L