Tromsdalen Legesenter

Solstrandveien 19 9020 Tromsdalen

Siste vurderinger av behandlere ved Tromsdalen Legesenter

Lege med stor L, anbefales på det sterkeste

Lege: Jon-Christer Ovanger Skrevet

Han viser stor innsikt, lytter og har en beroligende fremferd, anbefales som en dyktig og erfaren lege, tror neppe han er den riktige for de som ønsker å utnytte systemet med sykemeldinger. Jeg har også hatt konsultasjoner med andre leger, jeg har vært fornøyd med seriøse og gode behandlinger, Ovanger hører med i tetgruppen blant de beste.

Syns han alltid tar mæ alvorlig

Lege: Jon-Christer Ovanger Skrevet

Syns han alltid tar meg allvorlig, om han ikke kan hjelpe selv, henviser han meg til de som kan det. Han er rolig og behagelig. Jeg har hatt han som fastlege sia 2005 å har aldri tenkt tanken om å bytte lege.

Fantastisk

Lege: Morten Anders Høyer Skrevet

Morten er en lege som virkelig bryr seg. Jeg liker ikke å gå til lege, men etter å ha vært hos Morten, er det likevel greit. Han har berget livet mitt på at han ikke ga seg da sykehuset ikke ville ta imot meg på akutten, han har ringt meg lenge etter stengetid for å høre om det gikk bra, jeg tror ikke alle ville gjort det. Han er handlekraftig og dyktig. Har hatt Morten som lege siden før fastlegeordningen kom, ville ikke byttet for alt i verden!

Uinteressert

Lege: Geir Pedersen Skrevet

Virker alltid travel, og skriver alltid på pc under konsultasjonen. Når man ikke vet selv hva som feiler finner ikke han det ut heller... Forbedringspotensiale..

Flink lege

Lege: Morten Anders Høyer Skrevet

Jeg har hatt Morten Høyer til fastlege siden starten, og kan ikke tenke meg å bytte. Er han i tvil om noe er han snar å søke hjelp hos spesialist. Og ikke minst så er han en hyggelig kar og er veldig lett å snakke med.