Tromsdalen Legesenter

Solstrandveien 19 9020 Tromsdalen

Siste vurderinger av behandlere ved Tromsdalen Legesenter

Utrulig dyktig lege!

Lege: Ida Andersson Cronblad Skrevet

Tar seg virkelig tid til deg, ser deg, og lytter! Og ikke minst en lege som faktisk tar deg på alvor.

Lyttende og flink lege

Lege: Ida Andersson Cronblad Skrevet

Endelig en lege som tar deg på alvor. Behagelig, rolig og trygg. Tar seg tid, selv om jeg føler jeg har opptatt hennes tid utover timen. Over 20 minutt. Stresser ikke.

Betryggende, rolig og dyktig

Lege: Jon-Christer Ovanger Skrevet

Ovanger er etter min mening en veldig flink og profesjonell lege. Han har også humor som er viktig i møte med pasienter. Han er god på å lytte, veldig betryggende og rolig i sårbare situasjoner og han henviser vidre dersom det er utenfor hans kompetanseområde. Det er veldig lett å snakke med han, og min erfaring er at han er veldig tilgjengelig. Om jeg lurer på noe eller er usikker er han rask å finne fagstoff itillegg til at han forklarer godt! Alt i alt er jeg kjempefornøyd, å har ikke opplevd slik pasientkontakt fra en fastlege tidligere.

Meget dyktig lege.

Lege: Sylvi Korsan Skrevet

Jeg og helsen min savner deg. Den eneste som virkelig har sett helheten i min situasjon, tatt initiativ, gitt råd, lyttet og funnet løsninger.

Vikarlege

Lege: Sylvi Korsan Skrevet

Det har kun vært forskjellige vikarleger i praksisen fra januar 2021. Savner Sylvi Korsan selv om vikarene gjør så godt de kan.