Tromsdalen Legesenter

Solstrandveien 19 9020 Tromsdalen

Siste vurderinger av behandlere ved Tromsdalen Legesenter

Utrygg og mangel på kunnskaper.

Lege: Jon-Christer Ovanger Skrevet

Dr. Ovanger har svake kunnskaper om psykiske lidelser som angst, depresjoner, søvnproblemer ol. Han tilbyr en mengde praparater-/piller over langt tid uten at det gir bedring eller mening for pasienten. Ovanger lytter ikke til pasienten, virker som han er irritert på krevende pasienter, følger ikke opp, ser tidlig på klokka, en føler seg direkte uønsket. Han anbefales IKKE når en sliter med psykiske utfordringer.

Fabelaktig lege

Lege: Morten Anders Høyer Skrevet

En som virkelig ser deg som et menneske. Alltid i god humør og blid. Har hatt han lenge før det ble fastlegeordning. Har alltid tid og bryr seg .... skulle ønske alle leger var som han😀👍

Ikke å anbefale

Lege: Sylvi Korsan Skrevet

Vanskelig å bli hørt og tar ikke problemene mine på alvor, og er lite behjelpelig med det du faktisk ber om. Ellers vanskelig å kommunisere med, særlig på pasientsky, der man ender med å starte ny konsultasjon fordi hun avslutter den første før man får svart eller forklart videre.

Anbefales ikke

Lege: Sylvi Korsan Skrevet

Opplevde ikke å bli trodd eller forstått når jeg fortalte om mine plager. Jeg opplevde henne som ufølsom og lite interessert i å lytte eller hjelpe meg. Hun tok heller ikke hensyn til at jeg ble synlig opprørt på grunn av dette. Jeg dro rett og slett fra legebesøket på gråten. Byttet fastlege rett etter besøket.

Ok

Lege: Sylvi Korsan Skrevet

Grei lege, hun har det ofte veldig travelt slik at man ofte føler seg som bare et nummer i rekken.

Man må ofte vente langt over tiden.
Oppfølgingen videre føler jeg også er heller dårlig.