Tromsdalen Legesenter

Solstrandveien 19 9020 Tromsdalen

Siste vurderinger av behandlere ved Tromsdalen Legesenter

Dyktig og flink.

Lege: Geir Pedersen Skrevet

Dyktig og flink familie lege. God til å lytte, flink til å sende videre om ting er utenfor hannes kompetanse område eller at han ønsker mere info/utredning. Anbefales!

Fantastisk lege

Lege: Sylvi Korsan Skrevet

Sylvi Korsan er en fantastisk lege og er veldig engasjert. Hun bryr seg om sine pasienter og er en god lytter. Nå har det kommet en vikar navn Cecilie Nyegaard som er rett og slett et mareritt. Hun lytter ikke , er ikke villig til å hjelpe til med å gjøre pasienten frisk. Å skrive eller teste alle mulige medisiner på pasienten gjør henne ikke til en god lege. Ny utdannet ung og arrogant dame med frekke holdninger. Anbefales ikke.

Veldig dyktig lege

Lege: Trond Harald Hafstad Skrevet

Han gjorde en veldig god jobb i forbindelse med utredning av en kronisk lidelse og gav meg til og med sitt private telefon nummer, slik at jeg kunne kontakte ham direkte når som helst.

Svært flink og rask fastlege

Lege: Jon-Christer Ovanger Skrevet

Dr. Ovanger er rask med å henvise deg videre hvis han er usikker. Han er alltid blid og imøtekommende de gangene jeg har vært innom kontoret deres. Dessuten er han behagelig å kommunisere med, noe som gjør det lettere å være pasient.

God fastlege!

Lege: Jon-Christer Ovanger Skrevet

Ovanger er en veldig flink fastlege. Gir alltid god hjelp og henviser når det trengs. Føler at jeg blir tatt seriøst når jeg er der.