Tromsdalen Legesenter

Solstrandveien 19 9020 Tromsdalen

Siste vurderinger av behandlere ved Tromsdalen Legesenter

Nøye og lyttende

Lege: Trond Harald Hafstad Skrevet

Nøye, lydhør, empatisk. Rett og slett dyktig. Han lar ingen ting være tilfeldig uten å ha fått bekreftet sin mistanke. Han tar heller 1-2 blodprøver for mye for å få bekreftet/avkreftet hva årsaken til problemer kan være. Og det mener jeg er viktig.

Dyktig familielege

Lege: Geir Pedersen Skrevet

Ryddig, direkte, oppmerksom, omsorgsfull og engasjert. Full tillit til ham som fagmann, fungerer like bra for voksne, ungdommer og barn i vår familie. Ikke den nærmeste i avstand, men et bevist valg utifra god omtale.

Blir å bytte snart

Lege: Morten Anders Høyer Skrevet

Helt enig i at han svikter når der gjelder. Jeg har mange problemer å han bagatelliserer bare der meste for tiden.

Anbefales for de som har småproblemer. Når det kommer til alvoret da svikter han.

Fantastisk

Lege: Trond Harald Hafstad Skrevet

Hatt han som lege siden han begynte,å er strålende fornøyd! Tar meg alltid seriøst,og har tid.
God og lett tone,som også gjør det litt lettere å si ting til han.

Grei lege, men

Lege: Trond Harald Hafstad Skrevet

Hadde Trond som fastlege siden han startet i Tromsdalen. Har bestandig hatt en løs og ledig tone, det skal han ha. Men, jeg så meg nødt til å bytte til en annen, da han jeg ikke følte jeg ble tatt på alvor. Fikk ny lege, å nå ser det lysere ut. Tror nok hanhar for mange pasienter på kort tid han skal ta seg av. Skal også sies til hans fordel at jeg fikk bestandig time raskt. Innen en uke. Uansett.