Nedeneslegene AS

• Allmennlegespesialist og fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Nedeneslegene AS

Fantastisk lege

Lege: Olav Lauvdal Skrevet

Vi har Olav som fastlege alle 7. Vi er meget fornøyde!

Dårligste fastlege jeg noen gang har vært borti

Lege: Olav Lauvdal Skrevet

Han skal ha en ting og det er at han er flink med barn.Jeg har slitt med angst siden jeg var liten og trengte derfor en lege som kunne snakke med meg og forstå meg.Han tok seg aldri tid til å prate med meg.Han er arrogant og hører ikke på pasienten for uansett vet han best uansett hva det gjelder,han kan jo det selfølgelig men han må også lytte til pasienten.Men er du ute etter en god barnelege er han den rette.Men for min del så skiftet jeg fort.

Tragisk

Lege: Olav Lauvdal Skrevet

Denne legen elsker å ta seg betalt, selv om man står der med sterke vedvarende smerter så får man beskjed om å "gå det av seg" eller spise en pille, undersøkelser er derimot noe man ikke "trenger". Ved Gjenntatte besøk fant man ut av at det smarteste var å bytte lege.

Eksemplarisk

Lege: Olav Lauvdal Skrevet

Personlig har jeg hatt mye med helsevesen å gjøre i forbindelse med kronisk leversykdom. Denne sykdommen ble jeg født med, og ble levertransplantert i 2002. Sier dette for å påpeke at jeg har hatt med veldig mange forskjellige leger å gjøre oppigjennom årene.
Dette gir meg kanskje en liten fordel når jeg skal vurdere min nåværende fastlege Olav i en slik sammenheng. For meg personlig, setter jeg faglig kompetanse i høysetet.

Andre kriterier:
-Legen skal kunne kommunisere uten overdrevet bruk av fagspråk.
-Pasienten skal ha følelsen av at legen tar seg tilstrekkelig tid under samtale/undersøkelse.
-Lege er flink til å stille oppfølgende spørsmål til det som blir formidlet fra pasient, for å forsikre om at det ikke blir misforståelser.

Olav oppfyller alle mine kriterier basert på egen erfaring.

Vil gjerne også legge til at det er beundringsverdig hvor imøtekommende kontorpersonellet på legesenteret er.

På grunnlag av min totalvurdering, velger jeg derfor å gi 5/5 stjerner til Dr. Olav Lauvdal som jobber ved Vinkjelleren Legesenter.

Veldig hyggelig og dyktig fastlege

Lege: Olav Lauvdal Skrevet

Har ingenting negativt å si om Olav. Vi byttet fra "Nevermind" på Kulturhuset til Olav da vi hadde gode erfaringer med Olav fra da han var barnelege for våre unger på Odden. Han er flink til å lytte og ser behovet for hva man trenger ganske fort.