Nedeneslegene AS

• Allmennlegespesialist og fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Nedeneslegene AS

Flink og tilgjengelig

Lege: Olav Lauvdal Skrevet

Har vært pasient hos Olav siden 2005 på Vinkjelleren legesenter og har flyttet rundt etter han i den perioden han også var vikar for andre regionale fastleger.
Stiller alltid opp og har gitt meg og min familie som også er pasienter der fullt fokus.
Veldig flink med barn og ungdom!

Lite interessert

Lege: Olav Lauvdal Skrevet

Fastlegen min på Vinkjelleren Legesenter (Karl Ivar Johannessen) var ikke på jobb, så jeg kom til Olav Lauvdal for en akutt time pga synsforstyrrelser.
Jeg er svært misfornøyd både med Olav Lauvdal sin empati, tidsbruk og vurdering av situasjonen, og kan ikke på noen måte anbefale ham.

Meget trygg og tillitsvekkende

Lege: Olav Lauvdal Skrevet

Han får min beste anbefaling.
Rolig,trygg og medfølende,lett å snakke med og ikke redd for å henvise til spesialister eller videre undersøkelser hvis han er i tvil.
Lett å «stikke innom» for enkle spørsmål .

Veldig flink

Lege: Olav Lauvdal Skrevet

Veldig tillitsfull og flink lege som hører på hva du har å si, aldri opplevd noe negativt hos Olav!!

Dyktig og trygg!

Lege: Olav Lauvdal Skrevet

Olav er en flott lege som legger merke til pasienten, og kan faget sitt. Jeg føler meg alltid godt ivaretatt, og er veldig fornøyd. Også super med barn! Legen ser vekk ifra dataen og ser pasienten for den en er. Kommer aldri til å bytte!