Bestill time

Logo for Lexaklinikken

Bestill time

I dag 16. sep I morgen 17. sep Ons 18. sep Tor 19. sep Fre 20. sep

Om klinikken

Lexaklinikken er en tverrfaglig helseklinikk som setter pasientens individuelle behov i fokus. Våre kiropraktorer er dedikert til å hjelpe mennesker med å lindre sine plager og forbedre deres livskvalitet. Med ekspertise innen nerve-, muskel- og skjelettplager, er våre kiropraktorer faglig oppdaterte og benytter de nyeste teknikkene og utstyret i behandlingen.

Vi er en familieklinikk og legger stor vekt på at alle våre pasienter, uansett alder, føler seg trygge og godt ivaretatt. Hos Lexaklinikken er vår høyeste prioritet å gi pasientene den omsorg og oppmerksomhet de trenger for å leve et smertefritt og sunnere liv.

• Profilbilde av kiropraktor Lene Engelhardt
    Neste time:

Siste vurderinger av Lexaklinikken

Profesjonelt og hyggelig

Kiropraktor: Lene Engelhardt Skrevet

Fresh og moderne klinikk på Brattlikollen som tenker helhetlig og gir god oppfølgning. Kan trygt anbefales.

Trivelig, effektiv og trygg

Kiropraktor: Lene Engelhardt Skrevet

Har gått til Lene 9 måneder i forbindelse med langvarige ryggsmerter. Hun hadde effektiv og nysgjerrig tilnærming, kom raskt fram til en diagnose og fant et behandlingsopplegg som etter noen måneder med innsats viste seg svært effektivt. Jeg er nå tilnærmet uten smerter og har som en bonus betydelig bedre mobilitet og styrke i kjernen. Anbefales på det sterkeste!