Nordbyen legesenter Larvik AS

Fagerliveien 2 3269 Larvik

Siste vurderinger av behandlere ved Nordbyen legesenter Larvik AS

Tvers i gjennom hyggelig

Lege: Thomas Rolfsen Skrevet

Ett svært hyggelig møte med en flott lege som man straks kommer på bølgelengde med. Ser på personen og ikke i dataen under konsultasjonen. En svært hyggelig opplevelse å møte denne legen selvom jeg var en smule skeptisk, siden Haugvik er min fastlege men ikke tilstede ved siste besøk på kontoret.

Dyktigste legen!!

Lege: Sven Richard Haugvik Skrevet

Haugvik er utrolig flink med både barn og voksne. Snakker direkte til barna og håndhilser på dem når vi kommer inn til han. Han er flink til å henvise videre, og er det krise så klarer de alltid å skaffe time samme dag. Dette lager selvfølgelig kaos og ventetid for andre, men når man trenger det så er det veldig trygt å få lov å komme innimellom. Utrolig hyggelige damer på kontoret også!!

Superlegen

Lege: Sven Richard Haugvik Skrevet

Haugvik er en travel lege, men jeg føler at jeg blir tatt godt vare på og at han er god til å forklare. Han lytter til det som blir sagt og er meget analytisk. Haugvik er hyggelig og blid og det samme gjelder legesekretærene. Jeg er meget fornøyd.

Han er ofte forsinket så beregn litt ekstra tid til legetimen.

Dyktig!

Lege: Sven Richard Haugvik Skrevet

Flink lege som er lett å kommunisere med. Sender pasientene til videre utredning hos spesialister ganske kjapt. Jeg er superfornøyd!