Nordbyen legesenter Larvik AS

Fagerliveien 2 3269 Larvik

Siste vurderinger av behandlere ved Nordbyen legesenter Larvik AS

Trygg og profesjonell

Lege: Sven Richard Haugvik Skrevet

Jeg har vært pasient i 10 år. Sven Richard har en vennlig holdning til pasienten og bruker mye tid på å lytte og snakke om hva er probleme. Han besvarer gjerne på spørsmål. Han er godt kjent med moderne behandlingsmetoder og finner behandling at man trenger ikke alltid å bruke sterk medisin. Det er ikke problem med henvisning til spesialist, sykehus, blodprøven eller resept når det faktisk er nødvendig. Han er ikke bare en fantastisk dyktig lege men også et fantastisk menneske som virkelig tar deg på alvor og yter sitt beste for å hjelpe deg. Damer i resepsjonen er altid hyggelige og serviceinnstilte.
Jeg er altid fornøyd og anbefaler både legen og kliniken.

Lang ventetid og upersonlig

Lege: Sven Richard Haugvik Skrevet

Haugvik har vært fastlegen til familien i 20 år. Vi burde byttet for 11-12 år siden. 20-60 min forsinkelse hver gang, en lege som trykker mer på tastaturet enn å snakke med pasienten, henviser raskt videre og virker ha dårlig tid. En frekk og nedlatende tone på dame i skranken, dette gjelder også til tider legen. Min families negative opplevelser baserer seg på mange års erfaring og dessverre har vi opplevd det som nevnes her ved hvert besøk.
U.t. byttet fastlege for en tid tilbake og opplever en ny verden. Om ikke du er svært hardhudet og har lite å bruke tiden din på, anbefaler alle medlemmene i min familie en annen fastlege enn denne.

Flink lege

Lege: Thomas Rolfsen Skrevet

Lytter og er tilstedeværende, vennlig og flink til å videresende for ytterlig behandling når det er nødvendig. Anbefales.

Forståelsesfull og dyktig

Lege: Thomas Rolfsen Skrevet

Rolfsen er den beste legen jeg har vært borti. Han er en god lytter, er åpen for innspill om behandling og medisin, og veldig forståelsesfull. Han er flink til å følge opp. Han har vært veldig forståelsesfull med mine psykiske problemer, og har gode kunnskaper om psykisk helse (kan nevnes at han har jobbet i psykiatrien). Har aldri hatt problemer med å få hastetimer, eller telefonsamtaler. Må også nevnes at jentene på kontoret er utrolige flinke og hyggelige!

Anbefaler han som lege

Lege: Sven Richard Haugvik Skrevet

Haugvik er en lege som tar seg tid til pasientene og gir ikke opp med å finne ut av hva som er galt. Trenger pasienten lenger tid er han ikke en som haster med å bli ferdig med pasienten, men heller bruker god tid på pasientene. Kan anbefale Haugvik som lege.