Nordbyen legesenter Larvik AS

Fagerliveien 2 3269 Larvik

Siste vurderinger av behandlere ved Nordbyen legesenter Larvik AS

Ingen over!!

Lege: Sven Richard Haugvik Skrevet

Det finnes ingen over og ingen ved siden.
Kunne ikke fått en bedre lege enn Haugvik. Tar seg alltid tid, ting blir alltid tatt på alvor og ingenting er "for lite". Tvers igjennom seriøs og profesjonell. Damene på kontoret er stort sett alltid blide og imøtekommende. Det finnes ikke problemer, bare løsninger 😊

Totalhet respekt og erkjennelse

Lege: Thomas Rolfsen Skrevet

Her møtte jeg endelig en lege som ikke møtte meg med resepblokken sin, men hjalp meg å finne ut hva problemet kom av og henviste meg videre, har jeg trengt ekstra time har jeg fått samme dag eller dagen etterpå. Hva som egentlig har passet for meg. Og de flotte blide kontordamene kunne jeg tenkt meg tatt med hjem på kaffe og kaker. Makan til en hyggelig gjeng altså:) som å komme til et kjent hjemover å gå inn dit. Til og med jeg som var redd for bytte. Jeg er bare superglad!! Har også barn og når hun har måtte til lege har hun blitt tatt helt først, så hun har slipt å vente lenge

Lite forståelse for psykiske lidelser

Lege: Thomas Rolfsen Skrevet

Tok mine fysiske plager på alvor, fikk jevnlige timer og ikke vanskelig å få time. Fikk derimot veldig lite forståelse for psykisk sykdom. Fikk diverse sleivkommentarer, som antakeligvis var forsøk på humør, som ikke var noe hyggelig. Virket som det var litt kunnskapsmangel innen psykiatri.

Tillitsfull

Lege: Thomas Rolfsen Skrevet

Trygg på at legen bryr seg. Lytter / hører på spørsmålene mine.
Ingen følelse av at jeg bruker for mye av legens tid.

Endelig!!!

Lege: Thomas Rolfsen Skrevet

For en super lege!! Kjempe imponert! Lytter. Stiller oppfølgingsspørsmål. Er interessert. Leser seg opp før du kommer. Bruker minimal tid på dataen mens du er tilstede. Viser empati. Gleder seg på dine veiene. Ser hele personen og hele familien som en dynamisk gruppe. Håper han fortsetter ut min levetid!! Og de har de mest effektive og blide folka i skranken også. Bedre enn dette blir det ikke! :-)