Nordbyen legesenter Larvik AS

Fagerliveien 2 3269 Larvik

Siste vurderinger av behandlere ved Nordbyen legesenter Larvik AS

Super fastlege

Lege: Sven Richard Haugvik Skrevet

Jeg vil anbefale denne legen på det varmeste. Jeg er nok en av de med kronisk sykdom som dr Haugvik har brukt mye tid på. Han har aldri gitt opp å finne ut hva som feiler meg. Jeg er evig takknemlig for at han er lydhør . Han er en meget dyktig lege som jeg stoler fullt og helt på!

Effektiv, hyggelig, liten tid til pasienten

Lege: Sven Richard Haugvik Skrevet

Perfekt hvis du er ute etter en som ikke har forsinkelser, og bruker legen lite. Typisk utskrift av sykemeldinger og blodprøvesjekk. For de som har mer kompliserte diagnoser anbefales ikke denne legen.

En reddende engel

Lege: Thomas Rolfsen Skrevet

Jeg risikerte å havne hos en forferdelig lege da fastlegen jeg hadde hatt i mange år skulle pensjonere seg. Jeg fikk en behandling av den nå pensjonerte legen som fungerte veldig bra. Dette ville legen som overtok pasientene til pensjonisten forkaste, for han trodde på noe annet. Han kom også med endel utsagn som var nokså drøye.
Det var helt uaktuelt å fortsette hos ham. Jeg tok en sjangs og byttet til Thomas Rolfsen, for jeg hadde hørt så mye bra om hans eldre kollega. Heldigvis viste det seg at Rolfsen også var en fantastisk bra lege som hørte på meg, stolte på meg og respekterte det jeg hadde kommet frem til sammen med min tidligere lege. Han følger veldig godt opp der jeg har blitt henvist til andre instanser. Det går raskt å få time. Jentene på kontoret er noe helt for seg selv. Jeg fikk tårer i øynene da jeg gikk derfra første gang, for jeg var vant til veldig surt kontorpersonell.

Jeg stoler ikke på legen min

Lege: Thomas Rolfsen Skrevet

Jeg synes ikke legen tar meg på alvor og viø ha meg ut fortest mulig. Kan ikke stole på han. Jeg vurdere å bytte . Jentene på kontoret er veldig flinke.

Fantastisk lege

Lege: Sven Richard Haugvik Skrevet

Dr Haugvik er en meget dyktig lege som virkelig tar meg på alvor. Jeg føler meg meget trygg og har bare godt å si om denne legen.