Roa Legefellesskap

Sandsveien 5 2740 Roa

Siste vurderinger av behandlere ved Roa Legefellesskap

Verdens beste lege

Lege: Jon Arne Ødegaard Skrevet

Har hatt han som fastlege hele livet, og kommer ikke til å bytte før han gå av med pensjon. Jeg har vært langtidssykmeldt og har fått god oppfølgimg av han, ringer alltid når han skal og følger opp. Ellers er han omgjengelig og medmenneskelig, og forklarer på en pedagogisk og god måte slik at man forstår. Og ikke minst har han alltid god humor og en vits eller metafor på lur <3

Fullstendig uenig forrige anmeldelse. Føler at jeg blir ivaretatt på en meget god måte.

Lege: Asma Saddique Skrevet

Opplever Asma som engasjert og interessert i meg som person og hva hun kan hjelpe med.
Var veldig skeptisk til å bli tildelt en kvinnelig fastlege. Har stort sett hatt mannlige fastleger hele mitt liv. Kunne ikke tatt mer feil. Er kjempefornøyd.

uerfaren og uinteressert

Lege: Asma Saddique Skrevet

Jeg møtte henne for første gang som min fastlege. Hun brukte hele tiden jeg var der på å lese min journal. Hun så ikke på min hovne hender. Tok noen blodprøver og ble sendt hjem.Jeg måtte selv ringe henne for å få svar på mine prøver 1 uke senere. Jeg opplevde henne som veldig lite engasjert i sin legegjerning. Jeg står på venteliste til en annen lege.

Dyktig og menneskelig

Lege: Mesrack Worku Skrevet

Har brukt samme lege i over 20 år, også til mine barn. Har svært god erfaring i å bli tatt på alvor. Hun lytter og tar seg tid. Hun sender heller en henvisning for mye enn for lite. Hun «husker» min sykehistorie og bekrefter med dette at hun bryr seg.

Trygg og kunnskapshull!!!

Lege: Jon Arne Ødegaard Skrevet

Den beste legen jeg har møt! Han kan forklare hvordan kroppen fungerer og hva skal til for å være frisk!