Roa Legefellesskap

Sandsveien 5 2740 Roa

Siste vurderinger av behandlere ved Roa Legefellesskap

Beste lege jeg har vært til

Lege: Jon Arne Ødegaard Skrevet

Han er hyggelig, imøtekommende, lytter, forstår viser deg omsorg. Han sender raskt videre, klusser ikke for lenge om han er i tvil. Livet mitt hadde ikke vært det samme visst ikke Jon Arne hadde vært min fastlege.

Beste legen jeg har hatt

Lege: Jon Arne Ødegaard Skrevet

Jon Arne er en utrolig dyktig lege, som tar pasientene sine på alvor og som får deg til å føle deg sett og hørt. Han forklarer godt, og er veldig trygg å forholde seg til. Det er med tungt hjerte at jeg er nødt til å bytte fastlege, da jeg desverre bor alt for langt unna. Ville gjerne ha fortsatt å ha han som lege, dersom det hadde vært mulig. Det eneste jeg har å si på ham er at man kan bli sittende og vente lenge på time når man sitter på venterommet. Men som person er han fantastisk, og en utrolig dyktig lege.

Anbefales ikke!

Lege: Mesrack Worku Skrevet

Jeg er så misfornøyd med denne legen. Byttet til henne da jeg flyttet til Hadeland, og etter 2 besøk byttet jeg til en annen lege. Hun gir ikke svar på prøver som har blitt tatt, hun er sur og nedlate under konsultasjonen. Ringte hele 3 ganger for å få svar på prøver, blir fortalt at legen skulle ringe meg tilbake, men det blir ikke fulgt opp. Siste gang blir jeg fortalt at jeg skulle ha vært kaldt inn til oppfølgingstime, uten at jeg noen gang har fått beskjed om det. Fortalte dem at det var uaktuelt og at jeg allerede har byttet lege.

Fantastisk god lege!

Lege: Jon Arne Ødegaard Skrevet

Vært fastlegen min i 16 år. Veldig godt faglig nivå og eksemplarisk oppfølging. Tenk en lege som ringer deg på kvelden og sjekker hvordan det går.
Det er med stor beklagelse jeg bytter fastlege, men når jeg bor mange mil fra legen min har jeg til slutt måtte bytte lege. Med sorg i hjertet.

Det finnes ikke ord for hvor mye dette mennesket betyr for meg

Lege: Jon Arne Ødegaard Skrevet

Han er ikke bare en lege, han er et medmenneske, og tvers igjennom godhjertet.
I tillegg følger han alltid opp, ringer når han skal.
Uten ham, ville jeg ikke stått på bena i dag.
20 år som min lege, og det skal han heldigvis være så lenge han fortsatt arbeider.
Jeg kan trygt anbefale ham.