Surnadal Legesenter

Bårdshaugvegen 1 6650 Surnadal

Siste vurderinger av behandlere ved Surnadal Legesenter

Grundig og lytter godt.

Lege: Tonje Dahl Hjelkrem Skrevet

Veldig god lege som har hjulpet meg mye med et komplisert sykdomsbilde. Kunnskapsrik, løsningsorientert, og henviser om hun trenger det. Lenge siden jeg har blitt hørt av en fastlege på denne måten, og jeg håper jeg kan ha henne som fastlege i mange år framover.

Empatisk, trygg og kunnskapsrik

Lege: Sivert Skuggevik Skrevet

Forferdelig empatisk og snill, viser stor omsorg og hjelp når u.t eller barna er hos han. Lytter og tar meg seriøst. Veldig god oppfølging også. Er det noe han er litt usikker på så er han kjapp til å spørre kolleger eller ringe ulike leger på sykehuset, som virker veldig betryggende. Verdens beste lege spør du meg !

Meget solid faglig, tillitsskapende

Lege: Atle Malvin Aune Skrevet

En lyttende lege og en meget solid fagmann. Hører og ser pasienten. Flink til å finne rett diagnose selv om sykdomsbildet er komplekst. Litt stille, men det er fordi han hører etter. Sympatisk. Har hatt han noen år nå, anbefaler han på det beste.

Kunnskapsrik

Lege: Atle Malvin Aune Skrevet

Kunnskapsrik lege som kan mye om faget. Virker kanskje litt uinteressert, men er bare sånn av type tror jeg. Alltid fått god hjelp og tar meg seriøst. Anbefales!

Vennlig og imøtekommende

Lege: Gunn Eline Børmark Skrevet

Har hatt dr. Børmark som fastlege i mange år.
Hun er alltid vennlig og imøtekommende.
Pga kronisk sykdom har jeg vært jevnlig innom legekontoret hennes. Opplever forståelse og omtanke for meg som "pasient". Hun henviser til spesialist når det trengs.
Anbefaler henne. Hun er en god lege.