Ganddal legesenter

Olabakken 5 4322 Sandnes

Siste vurderinger av behandlere ved Ganddal legesenter

Nr.1!

Lege: Ane Wiksnes Skrevet

Ane overtok legepraksis etter legen jeg har hatt siden jeg var 3 år, som var fantastisk.
Ane har viste seg å overgå han i alt hun gjør. Hun er imøtekommende, trygg, omsorgsfull og ekte.

Jeg er så glad for å ha denne fastlegen -det samme er hele familien min, både eldre og yngre!

Hyggelig og imøtekommende

Lege: Ane Wiksnes Skrevet

Fantastisk dame som tar en på alvor. Ikke min fastlege men var så heldig å få komme inn til henne ettersom at jeg hadde diffuse smerter. Hørte etter og tok meg på alvor med en gang.

Tålmodig og lyttende lege

Lege: Anton Höhn Skrevet

Har bare gode erfaringer med denne lege som jeg riktignok har hatt kort tid. Men alltid imøtekommende og forstående.

Trygg og effektiv

Lege: Anton Höhn Skrevet

Han er veldig imøtekommende, snill og tålmodig med barn, tar meg seriøst, er profesjonell og effektiv, føler jeg er i gode hender og får hjelp fort.

Lite imøtekommende

Lege: Anton Höhn Skrevet

Bruker mye tid på å forklare uvesentlig ting, som pasienten vet fra før. Virker ikke særlig interessert i å hjelpe eller videresende til andre faglige instanser.
Oppleves som vedkommende er lite lydhør til pasienten og har heller ikke satt seg inn i pasienten sin helse historikk.