Greverud Legesenter

Flåtestadveien 3 1415 Oppegård

Siste vurderinger av behandlere ved Greverud Legesenter

Meget dyktig

Lege: Gerhard Meidell Gerhardsen Skrevet

Dyktig, lydhør, god til å lytte og tar seg tid. Virker ALDRI stresset. Behagelig, forklarer, tar deg på alvor og tar seg god tid til deg. Sjelden ventetid, han er meget presis. Erfaren og trygg.

Ok

Lege: Viviann Sør-Reime Borge Skrevet

Må alltid vente lenge på legen. Vimsete og distre. Veldig hyggelig, men er veldig travel. Ofte oppstår det avbrytelser (telefonsamtaler, legen forlater kontoret, noen kommer inn etc etc) og hun virker stressa. Tar deg på alvor og lytter til deg, god på å forklare og beskrive. Noen kontorsøstre er veldig hyggelige, andre er meget ubehagelige og sure.

Dårlig lytter

Lege: Tine Bruen Olsen Skrevet

Forsinket, virker stresset, tar tlf.under konsultasjon må gå ut på venteværelse så hun kan prate uforstyrret. Forlater kontoret da hun må gjøre noe. Sier hun har dårlig tid, ikke koselig å høre. Føler hun vil bli fort ferdig, bruker ikke de 20 min.som jeg har krav på. Dårlig lytter. Har byttet til ny fastlege.

dyktig lege

Lege: Gerhard Meidell Gerhardsen Skrevet

en meget dyktig lege som hører på pasienten og forklarer så man kan forstå det som blir sagt

Sympatisk og hyggelig lege

Lege: Tine Bruen Olsen Skrevet

Jeg byttet nylig til denne fastlegen og har kun vært der en gang. Jeg fikk allikevel et kjempegodt inntrykk av henne. Hun var blid, hyggelig og virket oppriktig interessert i å hjelpe meg som pasient. Hun tok seg også god tid. Jeg er glad for at jeg byttet til dr. Olsen, og anbefaler henne på det sterkeste!