Greverud Legesenter

Flåtestadveien 3 1415 Oppegård

Siste vurderinger av behandlere ved Greverud Legesenter

Veldig fornøyd

Lege: Viviann Sør-Reime Borge Skrevet

Jeg opplever å bli tatt på alvor av legen. Hun er grundig, tar seg god tid og er en god lytter.

Vanskelig å "nå inn" til..

Lege: Viviann Sør-Reime Borge Skrevet

lett å prate med, men litt vanskelig å "nå inn" til, mao få til å forstå hva du faktisk mener og vil/ønsker. Har blitt til stadighet avbrutt i timene av plagsomme telefonsamtaler som har en tendens til gjøre at jeg må forklare meg på nytt.

Sikkert en av landets beste leger:-)

Lege: Gerhard Meidell Gerhardsen Skrevet

Gerhardsen på Greverud legesenter er alt man forventer av en lege og litt til:-) Han er grundig, dyktig, tar deg alltid seriøst, tar seg tid til alle de bekymringer du måtte ha, forklarer meget godt, er både selvsikker og ydmyk i jobben, ordner raskt med de rekvisisjoner, prøvene eller anbefalingene du trenger. Og i tillegg er han alltid positiv, rolig og i godt humør. Han hjelper og informerer deg på en rolig og oppmuntrende måte. Jeg er alltid i bedre humør etter en time hos han,fordi han har undersøkt alt jeg ber om, forklart meg alt jeg lurer på og gitt meg gode tips og råd.

Jeg er superfornøyd og kommer aldri til å bytte han bort:-)

Koselig og omtenksom lege!

Lege: Tine Bruen Olsen Skrevet

Dette er en lege som tar seg tid til problemene dine, uansett om du kommer med bare et eller flere.

Hun er alltid blid, hyggelig og omtenksom, har jeg fått inntrykk av.

En hyggelig fyr som lytter.

Lege: Gerhard Meidell Gerhardsen Skrevet

Har hatt han som lege i mange år. Er ikke så ofte hos legen men har ingen negative oppplevelser fra legebesøkene min e oppigjenom årene med Gerhard. Er flink til å høre på hva jeg sier og har er rolig og avslappet. Du får ikke inntrykk av at han har en avtale etter deg som han må rekke.