Helsebygget Legesenter DA

Dampsagveien 2-4, oppgang A3, 2. etg 2000 Lillestrøm

Siste vurderinger av behandlere ved Helsebygget Legesenter DA

Meget dyktig

Lege: Snorre Osmund Bjaanæs Skrevet

Opptatt av meg som pasient. Gir tydelig og forståelig diagnose. Ærlige og direkte tilbakemeldinger. Følger opp meg som pasient

Veldig skuffende

Lege: Silje Elisabeth Pedersen Skrevet

Helt grei lege om man ikke trenger annet enn sykmelding og antibiotikakur en sjelden gang.
Hun er lite flink til rikige stille spørsmål og finne ut av kompliserte sykdommer. Må faktisk prøve å lese/gjette seg frem til eksakt hva det er man lider av og hva man trenger av behandling selv, også når man er helt sikker må man diskutere det over flere timer før hun går med på å utrede skikkelig. Dessverre tror hun alltid hun har rett, selv om det av og til viser seg at hun tar feil. Har hatt et komplisert og smertefullt sykdomsbilde med flere diagnoser oppå hverandre, blitt satt på altfor tunge medisiner, eller noen helt uten effekt, uten å få noen annen behandling om jeg gir tilbakemelding på dette. Hun pleier kun hjelpe deg med et par ting pr time, og tar seg godt betalt ifht andre leger. Sist betalte jeg 340,- fordi timen gikk over 15 min. Dyrt med parkering også, pga ventetid. Henviser helst ikke videre til spesialister, selv når hun ikke greier finne ut av ting. De gangene hun gjør det ender du ofte opp hos de uten refusjon hos Helfo, så det koster deg mer en nødvendig. Skriver ikke ut blå resept på allergimedisiner engang, selv om du ikke klarer deg uten disse medisinene. Etter hva jeg har hørt gjør alle andre leger det om du har kronisk allergi.
Jeg har gitt opp og står nå på venteliste til ny fastlege🤞🏼

Kunnskapsrik, varm og empatisk

Lege: Azita Farnoush Skrevet

Azita har vart min fastlege i 10 år nå og jeg kan å det varmeste anbefale henne. Hun lytter og er interessert i både dine plager og deg som person. Jeg føler meg alltid godt ivaretatt når jeg er hos henne, da hun både er faglig dyktig og har en omsorgsfull personlighet.

Veldig god lege

Lege: Azita Farnoush Skrevet

Behandler med vennlig og respekt, inngir trygghet. Tar sine pasienter på alvor. Svarer veldig raskt på e-henvendelser.

Trygg og sikker.

Lege: Azita Farnoush Skrevet

Den beste legen jeg noengang har hatt.. Hun ser på MEG når jeg er der. Rolig og tålmodig. Sender alltid videre om hun er noe i tvil. Et vennlig og snilt menneske, som har funnet sin rette plass i livet. Noe jeg er meget takknemlig for.