Din Lege AS

Fredrik Stangsgt. 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Din Lege AS

Særdeles kompetent og pålitelig

Lege: Andreas Fismen Skrevet

Har hatt Fismen som fastlege i over 20 år, to svangerskap, utbrenthet og kreftsykdom, samt betennelse i skulder +++. Han gir seg ikke før han finner svar, er rask til å henvise til spesialist, er åpen og ærlig, liker at du prøver fysisk trening samt andre livsstilsendringer (mer søvn, mindre stress etc) før resept og sykemelding. Lun humor, hyggelig og trivelig.

Inngir ikke tillit

Lege: Ida Hveem Skrevet

Pratmaker. Fremstår ikke profesjonell og inngir lite tillit. Sikkert greit hvis man ønsker en lege å prate med, men hvis man ønsker en effektiv og proff lege - styr unna.

Må bestille en måned på forhånd

Lege: Ida Hveem Skrevet

Jeg trenger sansynnligvis sykemelding denne uka, men det er ingen ledige timer fram til... april. Jeg skriver dette her i februar.

Det har vært sånt siden før hun tok over Gretemeier sin pasientliste, og jeg må bytte fastlege nå, fordi dette her er helt umulig.

Uerfaren

Lege: Ida Hveem Skrevet

Hun tok over for min fastlege gjennom 30 år, uryddig, uerfaren , slurvete, fikk ikke svar på blodprøver på 3 månder

Den beste fastlegen!

Lege: Rebekka Sperling Skrevet

Utrolig dyktig lege. Jeg heldig som har henne som Fastlege 🙂 Hun er kunnskapsrik, effektiv og kjempe hyggelig . Hun tar seg tid, lytter og er veldig hjelpsom. Liker henne kjempegodt.