Din Lege AS

Fredrik Stangsgt. 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Din Lege AS

Dyktig, sympatisk og selvsikker

Lege: Rebekka Sperling Skrevet

En flink fastlege med høy kunnskap. Rebekka hjelper deg og lytter på alt du har å si. Hun er hyggelig å prate med, og prøver genuint å finne den beste løsningen for deg!

Super lege - utilgjengelig legekontor

Lege: Niels Erik Landmark Skrevet

Dr Landmark er en førsteklasses fastlege. Bare så synd at han jobber på et legesenter som har gjort det helt umulig å få kontakt med et levende menneske.

Veldig utrivelig lege

Lege: Georg Stang Skrevet

Anbefaler å unngå denne legen. Han lyttet ikke, til den grad at han enda ikke vet hvorfor jeg som pasient bestilte legetime, men heller bare pratet over om et annet tema. Når jeg forsøkte å forklare hva det gjaldt, ble jeg sendt ut døra. upassende oppførsel fra en humørsyk lege. Styr unna.

OverLEGEN....

Lege: Niels Erik Landmark Skrevet

Niels Erik Landmark har min fulle tillit og inngir trygghet og kunnskap hvert eneste sekund jeg har gleden å være i hans sfære. Han er som en "landsby" lege, og tar deg på kornet hver eneste gang. Et privilegium å være hans pasient, selv om jeg heldigvis ikke har hatt bruk for hans tjenester ofte.

Styr unna!

Lege: Georg Stang Skrevet

Frekk og arrogant fremtoning, som gir følelsen av at man er dum og til bry. Ikke lyttende, avbryter til stadighet, og bagatelliserer. Virker som han er lei av jobben sin og det ønsker man jo ikke hos en fastlege.
Jeg er en person som sjeldent går til legen, nettopp i frykt for å bli møtt av en lege slik som Stang. Styr unna!