Din Lege AS

Fredrik Stangsgt. 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Din Lege AS

trygg, imøtekommende og lyttende

Lege: Andreas Fismen Skrevet

AF er imøtekommende og trygg og følger deg opp på en god måte. I tillegg utfordrer deg han deg, med tanke på egeninnsats og trening.
Jeg er veldig trygg på rådene fra AF og anbefaler ham . Terningkast 6

Topp fastlege

Lege: Niels Erik Landmark Skrevet

Flink ,erfaren lege, som tar alvorlig sin pasient, har omsorg. Fordi han er kyndig lege , ordner han og kurerer på en rolig måte.
Er glad for å ha fått en topp fastlege.

Min kone er MEGET fornøyd med Stiksrud.

Lege: Svein Stiksrud Skrevet

Jeg har en annen lege som fastlege der, og fruen har Stiksrud, hun har hatt en plage som medførte et år i behandling, men hun er kommet i jobb igjen, og hun og jeg er meget fornøyd med behandling, oppfølging og kompetansen.
Noen ganger tar det litt tid før han tar imot, men et pasientmottak er "levende" og ikke alltid på skinner.
Har aldri opplevd ham som arrogant eller negativ, han har gode verdier og er god i jobben sin. Har empati og god humor. Anbefales !

God og tilgjengelig i en akuttsituasjon

Lege: Rebekka Sperling Skrevet

Kontaktet fastlegekontoret ifm akutt blodtrykksfall etter 4 dose coronavaksine natt til 3 august.
Fikk tett oppfølging de følgende dagene av doktor Rebekka Sperling som var på jobb:):)

Fantastisk lege

Lege: Morten Øwre Skrevet

Jeg har hatt Dr. Øwre som fastlege i hvertfall 16 år. Han er genuint engasjert i mitt velbefinnende og er nøye i utredning. Veldig god oppfølging, og han holder seg tilsynelatende faglig oppdatert. Han er flink til å kjenne sine egne begrensinger og henviser videre til aktuell spesialist.