Veitvetklinikken

Veitvetveien 8 0596 Oslo

• Allmennlegespesialist og fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Veitvetklinikken

God og imøtekommende lege

Lege: Ambrin Mirza Skrevet

Jeg har følt meg tatt på alvor og godt ivaretatt av Ambrin de årene hun har vært min fastlege. Hun lytter, henviser videre ved behov, og følger opp på en god måte.

Tar meg ikke på alvor !!! dette må ta slutt !!

Lege: Shah Murad Skrevet

Jeg føler meg aldri trygg når jeg har time hos legen. Han bruker max 3-5 min på meg, og sender meg ut. Jeg spør spørsmål men får aldri et ordentlig svar.

Nå hastverk med å bli ferdig

Lege: Nazia Batool Skrevet

Første ganger jeg har møtt henne veldig hyggelig snill bra utrykk på ale måter bra.

Men nå i de nesten 3 ganger gang jeg har vært hos denne klinikken og spesielt fastlegen opplever jeg å måtte vente i langt tid i venterommet for kun 2 min med legen
Nå Hun er ikke en god lytter,
og ønsker så fort som mulig å bli ferdig med timen. Og hver gang sir Bestil ny time, man merker at etter flere ganger timer bestillinger hos legen du går en bitte litt trin videre og etter lang presses og forklaring at det er min kropp jeg vet jeg tenger spesielt da til slut du for henvisning til spaisilisten.

Lege på ryktig plass

Lege: Ambrin Mirza Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med den medisinske hjelpen jeg har fått🌞Ambrin er en lege med ryktig hjertet på rett sted. Takk❤ for hjelpen. Jacek Zielonka

Forståelsesfull og kunnskapsrik

Lege: Ambrin Mirza Skrevet

En god forståelsesfull og kunnskapsrik fastlege som yter den hjelpen du spør etter. Lytter til pasienten og henviser videre der det trengs. innkaller til nye timer for godt, tett og videre oppfølging.
Endelig føler jeg meg trygg og forstått.
Anbefales!